Η plug-in υβριδική έκδοση του Audi Q3 προσπαθεί να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στις εκδόσεις εσωτερικής καύσης και το αμιγώς ηλεκτρικό Q4. Το καταφέρνει;
«Γεφυροποιός» ανάμεσα στις εκδόσεις βενζίνης-diesel & το ηλεκτρικό Q4
Ο όμιλος VW έχει επενδύσει από καιρό στην plug-in υβριδική τεχνολογία και έτσι η διάθεση στην αγορά της σχετικής έκδοσης του νέου Q3 κάθε άλλο παρά έκπληξη αποτέλεσε. Όπως όλα τα PHEV οχήματα, έτσι και το Q3 45 TFSI e υπόσχεται ηλεκτροκίνηση στην καθημερινότητα για χαμηλό κόστος κίνησης, χωρίς όμως το άγχος της αυτονομίας, αφού διαθέτει και κινητήρα βενζίνης. Επίσης ο συνδυασμός των δύο συστημάτων κίνησης εξασφαλίζει δύναμη και υψηλή απόδοση. Το Q3 σε αυτή του την έκδοση αποδίδει 245 ίππους και όπως συμβαίνει με όλα τα μοντέλα αντίστοιχης τεχνολογίας έχει υψηλό τίμημα, πολλώ δε μάλλον όταν μιλάμε για μια ξεκάθαρα premium πρόταση. Έτσι κοστίζει από 47.900 ευρώ (53.500 ευρώ στην έκδοση S-Line), ενώ είναι διαθέσιμο και στην έκδοση Sportback με την κουπέ λογική στη διαμόρφωση του πίσω μέρους του (από 51.500 ευρώ). Με δεδομένη τη μηδενική φορολόγησή του για εταιρική χρήση είναι προφανές πως η συγκεκριμένη έκδοση των Q3/Q3 Sportback ενδιαφέρει περισσότερο το κοινό των εταιρικών πωλήσεων. Εμφανισιακά εκτός από το λογότυπο στο πίσω μέρος και την τάπα στο φτερό από τη μεριά του οδηγού, δεν υπάρχει τίποτα άλλο που να υποδηλώνει με την πρώτη ματιά πως αυτή η έκδοση του Q3 «μπαίνει και στην πρίζα». Πως είναι όμως στην οδήγησή του;
Η ποιότητα είναι κορυφαία με εξαιρετική συναρμολόγηση και ανάλογο φινίρισμα. Σε σχέση με τα άλλα Q3, οι διαφορές εντοπίζονται μόνο στον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment MMI τα οποία διαθέτουν επιπλέον στοιχεία που αφορούν στην Plug-In Hybrid τεχνολογία.
Εσωτερικό-Χώροι: Κορυφαίο ποιοτικά και σύγχρονο, μικρότερο σε χώρο αποσκευών
Στο εσωτερικό, οι διαφορές εντοπίζονται μόνο στον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment MMI τα οποία διαθέτουν επιπλέον στοιχεία που αφορούν την Plug-In Hybrid τεχνολογία και την ενημέρωση του οδηγού του για την κατάσταση λειτουργίας και τη φόρτιση. Η ποιότητα είναι κορυφαία με εξαιρετική συναρμολόγηση και ανάλογο φινίρισμα. Διαφορά υπάρχει σε επίπεδο χώρων όχι όμως για τους επιβάτες που παραμένουν άνετοι και σε αυτή την έκδοση, αλλά στο διαθέσιμο χώρο αποσκευών που έχει μειωθεί κατά 150 λίτρα λόγω της Plug-In υβριδικής τεχνολογίας και ανέρχεται έτσι στα 380 λίτρα. Επίσης δεν υπάρχει το συρόμενο πίσω κάθισμα, που τονίζει την πρακτικότητα των συμβατικών εκδόσεων του Q3.