Από την πρώτη στιγμή, η καμπίνα του BYD Seal U κερδίζει τις εντυπώσεις τόσο ποιοτικά, όσο και χωροταξικά (για τον πλούσιο εξοπλισμό τα είπαμε παραπάνω). Τα θετικά vibes ξεκινούν από το πόσο φωτεινό είναι το εσωτερικό χάρη στη στάνταρ γυάλινη οροφή και έχουν συνέχεια με την συνολικά πολύ προσεγμένη κατασκευή. Μαλακά πλαστικά, γερή συναρμογή με ανεπαίσθητες αστοχίες, κάποιες κομψές λεπτομέρειες (όπως οι ενθέσεις νίκελ στα πάνελ των θυρών ή ο «κρυστάλλινος» επιλογέας του κιβωτίου) και φυσικά ένας up-to-date ψηφιακός διάκοσμος. Θα σταθούμε περισσότερο στην οθόνη infotainment του Seal U DM-i η οποία έχει επιφάνεια 15,6 ιντσών, κυρίως όμως έχει το χαρακτηριστικό άλλων μοντέλων της μάρκας, δηλαδή μπορεί να περιστραφεί κατά 90 μοίρες για κατακόρυφο ή οριζόντιο προσανατολισμό. Η απόκριση και τα γραφικά είναι οκ, αλλά οι συντομεύσεις λίγες και η εργονομία απαιτεί εξοικείωση. Λίγο πιο δίπλα, πίσω από το θερμαινόμενο τιμόνι θα δούμε έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, που συμπληρώνει το high-tech τεχνολογικό προφίλ, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχει ένα κουμπί που σου επιτρέπει να επιλέξεις ανάμεσα σε 100% ηλεκτρική ή υβριδική λειτουργία.
Στα ατού του Seal U είναι χωρίς αμφιβολία και η ευρυχωρία με 5 επιβάτες να μπαίνουν με άνεση από τις μεγάλες πόρτες και να… παίζουν μπάλα. Θα θέλαμε συρόμενο το διαιρούμενο πίσω κάθισμα, αν και ρυθμίζεται η γωνία της πλάτης και γενικά δίνει τη δυνατότητα να κάθεσαι σας πασάς. Από την άλλη, για το πορτ-μπαγκάζ δεν μπορεί να γίνουν ανάλογα θετικά σχόλια. Με δεδομένο πως μιλάμε για ένα μεσαίο SUV 4,8 μ., τα 425 λτ. όχι μόνο είναι λίγα, αλλά λιγότερα και από τα «καλά» SUV πόλης, όπως το Ford Puma. Tουλάχιστον η πόρτα έχει ηλεκτρική λειτουργία.