ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Είναι άνετο, αλλά «ακούγεται» περισσότερο από όσο περιμένεις

(8/5/2025)
¶νετη και μαλακή η ανάρτηση, αλλά η λειτουργία του υβριδικού συνόλου δεν συνδυάζεται με την ηχομόνωση που θα περίμενες. Σε συνδυασμό με τον αισθητό αεροδυναμικό θόρυβο πάνω από τα 120 χλμ./ώρα χλμ./ώρ
2 Φωτογραφίες »

¶νετη και μαλακή η ανάρτηση, αλλά η λειτουργία του υβριδικού συνόλου δεν συνδυάζεται με την ηχομόνωση που θα περίμενες. Σε συνδυασμό με τον αισθητό αεροδυναμικό θόρυβο πάνω από τα 120 χλμ./ώρα χλμ./ώρα τα ντεσιμπέλ που κατέγραψε το ηλεκτρονικό μας όργανο είναι αισθητά (72,1/74,1 db στα 120/140 χλμ./ώρα).

Το BYD Seal U με το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα και την τετρακίνηση «πατάει» σε φαρδιά μετατρόχια (1.630 χλστ. εμπρός-πίσω) και από την αρχή δείχνει τη στόχευσή του στις άνετες μετακινήσεις. Με ελαφρύ τιμόνι, καλή περιφερειακή ορατότητα μπροστά, αυτόματο κιβώτιο και σχετικά μικρό κύκλο στροφής (11 μ.) για το μέγεθός του, είναι ευκολοδήγητο στην πόλη, που κολακεύει την… υβριδική του υπόσταση και τη χαμηλή κατανάλωση.


Η τετρακίνηση και τα ηλεκτρονικά προσφέρουν επαρκή πρόσφυση, ωστόσο η αίσθηση του τιμονιού και η ρύθμιση της ανάρτησης δεν ευνοούν τη σβέλτη οδήγηση.
2 Φωτογραφίες »

Η τετρακίνηση και τα ηλεκτρονικά προσφέρουν επαρκή πρόσφυση, ωστόσο η αίσθηση του τιμονιού και η ρύθμιση της ανάρτησης δεν ευνοούν τη σβέλτη οδήγηση.


Από εκεί και πέρα στον ανοιχτό δρόμο, η ανάρτηση θα δείξει την υπερβολικά μαλακή της ρύθμιση με μια αίσθηση πλεύσης, ενώ αισθητός είναι και ο θόρυβος: Η λειτουργία του υβριδικού συνόλου δεν συνδυάζεται με την ηχομόνωση που θα περίμενες και σε συνδυασμό με τον αισθητό αεροδυναμικό θόρυβο πάνω από τα 120 χλμ./ώρα χλμ./ώρα τα ντεσιμπέλ που κατέγραψε το ηλεκτρονικό μας όργανο είναι αισθητά (72,1/74,1 db στα 120/140 χλμ./ώρα).

Από την άλλη, η μαλακή ανάρτηση λειτουργεί θετικά στον ευγενικό τρόπο με τον όποιο λειαίνονται οι ανωμαλίες του δρόμου. Ο τυπικά οικογενειακός προσανατολισμός του BYD Seal U θα γίνει αισθητός σε έναν επαρχιακό δρόμο με στροφές: Η κλίση είναι έντονη, το ελαφρύ τιμόνι δεν μεταφέρει την απαραίτητη πληροφόρηση, τα φρένα δεν «πείθουν» κυρίως σε αίσθηση όντας λίγο πάνω από το μ.ο. σε αποτελεσματικότητα (100-0 χλμ./ώρα σε 39 μέτρα), ενώ το σύνολο αντιδρά νωχελικά στις απότομες εντολές του οδηγού και αργεί να έρθει σε κατάσταση ισορροπίας. Η πρόσφυση πάντως είναι αρκετή και παρά τους 2,1 τόνους το αυτοκίνητο έχει σχετικά ουδέτερη συμπεριφορά χάρη φυσικά στα ηλεκτρονικά, αλλά και στην τετρακίνηση. Το σύστημα κίνησης δεν προσφέρει χειριστήρια στο τιμόνι για τον έλεγχο του κιβωτίου ταχυτήτων, αλλά ούτε και μια στοιχειωδώς θέση «B» στον επιλογέα που θα επέτρεπε την έντονη επιβράδυνση αρκετά σε μια κατηφόρα. Από το «drive mode» μπορείς να επιλέξεις μεταξύ πέντε λειτουργιών: Eco, Normal, Sport, Snow, Sand, Muddy. Σίγουρα, πάντως, η παρουσία 4κίνησης είναι χαρακτηριστικό που διευκολύνει, μέσα και έξω από την πόλη ειδικά σε άσχημες καιρικές συνθήκες.

Σελίδα 1Δοκιμή: BYD Seal plug-in AWD με 324 PS | Καίει και βενζίνη
Σελίδα 2Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Ποιοτικό και άνετο σαλόνι, μικρό το πορτ-μπαγκάζ
Σελίδα 4Κινητήρας-Κατανάλωση: Τα 324 άλογα δε φάνηκαν στις μετρήσεις, η κατανάλωση όμως είναι χαμηλή
Σελίδα 5Στο δρόμο: Είναι άνετο, αλλά «ακούγεται» περισσότερο από όσο περιμένεις
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Smart
PICK UPS KAYSIMA