ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Κατανάλωση: Ζωντανές επιδόσεις, «τσιμπάει» η κατανάλωση

 Σχολιάστε 
7.260 Επισκέψεις στο άρθρο (7/8/2025)
Το «βασικό» Terramar εφοδιάζεται με το γνωστό σύνολο eTSI του ομίλου VW που αποδίδει 150 ίππους και 250 Nm ροπής, ενσωματώνοντας ήπια υβριδική τεχνολογία. Οι επιδόσεις είναι ζωηρές (0-100 σε 9,0 δλ.,

Το «βασικό» Terramar εφοδιάζεται με το γνωστό σύνολο eTSI του ομίλου VW που αποδίδει 150 ίππους και 250 Nm ροπής, ενσωματώνοντας ήπια υβριδική τεχνολογία. Οι επιδόσεις είναι ζωηρές (0-100 σε 9,0 δλ., 60-100 σε 4,5 δλ. και 80-120 σε 6,1 δλ.) και ταιριάζουν με τη σπορτίφ διάθεση του αυτοκινήτου.

Το «βασικό» Terramar εφοδιάζεται με το γνωστό σύνολο eTSI του ομίλου VW που αποδίδει 150 ίππους και 250 Nm ροπής, ενσωματώνοντας ήπια υβριδική τεχνολογία. Μια γεννήτρια-μίζα 14kW υποβοηθά το έργο του βενζινοκινητήρα και συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο DSG 7, με δυνατότητα επιλογής drive mode και σειριακών αλλαγών σχέσεων (αποκλειστικά από τα paddles στο τιμόνι).


Στην πράξη, το μοτέρ είναι πολιτισμένο με ελάχιστο «γρέζι» ψηλά και «γεμάτη» λειτουργία στις χαμηλές στροφές με αρωγό πάντα το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Οι επιδόσεις είναι ζωηρές (0-100 σε 9,0 δλ., 60-100 σε 4,5 δλ. και 80-120 σε 6,1 δλ.) και ταιριάζουν με τη σπορτίφ διάθεση του αυτοκινήτου, αν και σε σχέση με το αντίστοιχο Formentor είναι ελάχιστα επιβαρυμένες (0,4 δλ.) λόγω του μεγαλύτερου βάρους. Αυτό πάντως δείχνει να επηρεάζει περισσότερο την κατανάλωση με τη μέση τιμή στη διάρκεια της δοκιμής να είναι γύρω από τα 9,5 λτ./100 χλμ. (8,5 λτ./100 χλμ. στο Formentor). Θυμίζουμε εδώ πως το μοτέρ συνδυάζει την τεχνολογία λειτουργίας με δύο κυλίνδρους, όταν το επιτρέπουν οι συνθήκες, με την ήπια υβριδική τεχνολογία και τη δυνατότητα για ελεύθερη κύλιση (όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι σβήνει το μοτέρ και το κιβώτιο μπαίνει σε νεκρά).

Σελίδα 1Δοκιμή: CUPRA Terramar 1,5 eTSI 150 PS DSG7
Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι: Premium διάθεση και τονισμένη πρακτικότητα
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Ζωντανές επιδόσεις, «τσιμπάει» η κατανάλωση
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ευχάριστα «σφιχτό» στην οδήγηση
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Hyundai
NISSAN