Όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της CUPRA, το Terramar έχει χαμηλή θέση οδήγησης (αν και υψηλότερη του Formentor), τη στιγμή που το σπορ τιμόνι και οι πινελιές της καμπίνας σε προδιαθέτουν για οδήγηση. Και στην πράξη το ισπανικό SUV θα σε αποζημιώσει με το ταπεραμέντο του και την αποτελεσματικότητα του. Θα μπεις γρήγορα και άφοβα στη στροφή, το τιμόνι θα περάσει άμεσα τις εντολές στους κινητήριους τροχούς και το Terramar θα ακολουθήσει την πορεία που έχεις υπολογίσει, χωρίς να ανοίξει τροχιά και φυσικά χωρίς φαινόμενα έντονων κλίσεων. Για όλα αυτά φροντίζει το σφιχτό σετάρισμα, η πίσω ανάρτηση των πολλαπλών συνδέσμων, αλλά και η υψηλή μηχανική πρόσφυση των (έξτρα) τροχών 20 ιντσών με ελαστικά 225/40. Αυτό το set-up δεν προσφέρει την αντίστοιχη άνεση ενός Tiguan, με το οποίο μοιράζονται μηχανικά στοιχεία και πλαίσιο, από την άλλη όμως το Terramar ξεχωρίζει για τα δυναμικά του χαρακτηριστικά και τη διάθεσή του να συμμετέχει ενεργά σε όλη την οδηγική διαδικασία. Στο ύψος των περιστάσεων και τα φρένα με καλή αίσθηση στο πεντάλ και -κυρίως- αρκετή δύναμη (100-0 χλμ./ώρα σε 37,4 μ.). Από εκεί και πέρα σίγουρα ο μεγάλος κύκλος στροφής (11,4 μ.) δεν είναι και ό,τι καλύτερο για ελιγμούς στην πόλη, ενώ οι τροχοί των 20 ιντσών επιβαρύνουν την ποιότητα κύλισης σε δρόμους με κακοτεχνίες.