ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό-Χώροι: Premium διάθεση και τονισμένη πρακτικότητα

 Σχολιάστε 
8.569 Επισκέψεις στο άρθρο (7/8/2025)
Με οδηγοκεντρικό προσανατολισμό και δυναμική σχεδίαση, στο εσωτερικό του Terramar έχει γίνει προσεχτική επιλογή υλικών, με μαλακή υφή και στιβαρή μεταξύ τους συναρμογή, καθώς επίσης και σπορτίφ λεπτομ
7 Φωτογραφίες »

Με οδηγοκεντρικό προσανατολισμό και δυναμική σχεδίαση, στο εσωτερικό του Terramar έχει γίνει προσεχτική επιλογή υλικών, με μαλακή υφή και στιβαρή μεταξύ τους συναρμογή, καθώς επίσης και σπορτίφ λεπτομέρειες στο φινίρισμα.

Με οδηγοκεντρικό προσανατολισμό και δυναμική σχεδίαση, στο εσωτερικό του Terramar έχει γίνει προσεχτική επιλογή υλικών, με μαλακή υφή και στιβαρή μεταξύ τους συναρμογή, καθώς επίσης και σπορτίφ λεπτομέρειες στο φινίρισμα, όπως οι ραφές στο ταμπλό. O οδηγός πίσω από το flat-bottom τριάκτινο τιμόνι με το σήμα στο κέντρο, έχει στη διάθεσή του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων με εύχρηστο περιβάλλον χρήστη, αλλά και μια μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής 12,9 ιντσών για το infotainment (θέλει κάποια εξοικείωση ο χειρισμός του) στραμμένη πάντα προς το μέρος του.


Στάνταρ οθόνη αφής 12,9 ιντσών, στο τιμόνι το μπουτόν εκκίνησης, όπως και εναλλαγής προγραμμάτων λειτουργίας.
7 Φωτογραφίες »

Στάνταρ οθόνη αφής 12,9 ιντσών, στο τιμόνι το μπουτόν εκκίνησης, όπως και εναλλαγής προγραμμάτων λειτουργίας.


Χωροταξικά, το CUPRA Τerramar εκμεταλλεύεται τις μεγαλύτερες διαστάσεις του (σε σύγκριση με το Formentor), αλλά και το συρόμενο πίσω κάθισμα για να προσφέρει μια ευρύχωρη και πρακτική καμπίνα επιβατών. Το ίδιο ισχύει και για τις αποσκευές όπου ακόμα και στη μικρότερη διαμόρφωση τα 540 λτ., είναι από τα καλύτερα της κλάσης.

Σελίδα 1Δοκιμή: CUPRA Terramar 1,5 eTSI 150 PS DSG7
Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι: Premium διάθεση και τονισμένη πρακτικότητα
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Ζωντανές επιδόσεις, «τσιμπάει» η κατανάλωση
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ευχάριστα «σφιχτό» στην οδήγηση
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
4green
NISSAN