4 φωτογραφίες »

Ηλεκτροκίνητα το C5 Aircross μπορεί να κινηθεί με ταχύτητα έως και 135 χλμ./ώρα και έως 55 χιλιόμετρα σύμφωνα με τη Citroen.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Γρήγορο και οικονομικό

54.144 Επισκέψεις στο άρθρο (4/1/2021)

Στο C5 Aircross PHEV συναντάμε την τυπική συνταγή: Ένας τετρακύλινδρος, turbo και με άμεσο ψεκασμό βενζινοκινητήρας 1,6 λτ. με 180 ίππους χρησιμεύει ως βάση και συνδυάζεται με  έναν ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων και 320 Nm ροπής -είναι τοποθετημένος ανάμεσα στο θερμικό κινητήρα και στο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων- και μια σχετικά μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 13,2 kWh. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 225 άλογα. Ενώ οι άλλες μάρκες του ομίλου PSA παρέχουν  στα plug-in τους και έκδοση με επιπλέον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, κάνοντάς τα στην ουσία τετρακίνητα, το C5 Aircross Hybrid παραμένει μία αμιγώς προσθιοκίνητη πρόταση.

Yπάρχουν φυσικά 3 προγράμματα λειτουργίας: Electric για αθόρυβη και μηδενικής κατανάλωσης και ρύπανσης οδήγηση, Hybrid για μέγιστη αποδοτικότητα μέσω της αυτόματης εναλλαγής ή συνδυασμού τρόπου κίνησης, καθώς και Sport για δυναμική οδήγηση. Mια 4η επιλογή (e-save) ενεργοποιείται από μενού στην κεντρική οθόνη και επιτρέπει τη διατήρηση αποθέματος μπαταρίας (για 10, 20  ή όλα τα χιλιόμετρα αυτονομίας) έτσι ώστε να χρησιμοποιηθούν σε μία αστική περιοχή. Μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις αυτή τη ρύθμιση για φόρτιση εν κινήσει, ωστόσο αυτό είναι κάτι που θα ανεβάσει αρκετά την κατανάλωση, όπως άλλωστε συμβαίνει σε όλα τα PHEV.

Ηλεκτροκίνητα το C5 Aircross μπορεί να κινηθεί με ταχύτητα έως και 135 χλμ./ώρα και έως 55 χιλιόμετρα σύμφωνα με τη Citroen.  Eμείς δεν ξεπεράσαμε τα 45 χιλιόμετρα σε αστική χρήση και τα 33 σε ανοιχτό δρόμο, αλλά το καλό με την μικρή μπαταρία είναι πως φορτίζει γρήγορα:  Χάρη στο Wallbox  7,4 kW που προσφέρεται, η μπαταρία επαναφορτίζεται σε λιγότερες από 2 ώρες.  Σε μια κλασική οικιακή πρίζα, η μπαταρία φορτίζεται σε μία νύχτα, σε 4 ή σε 7 ώρες (σύνδεση σε Green`up™ Legrand 14 A και στάνταρ πρίζα schuko αντίστοιχα).  Η φόρτιση μπορεί να προγραμματιστεί ή να αναβληθεί μέσω της οθόνης στο ταμπλό ή μέσω της εφαρμογής για κινητά My Citroën,  προκειμένου να επωφεληθεί κανείς από τις ειδικές τιμές ηλεκτρικής ενέργειας, εκτός ωρών υψηλής ζήτησης (π.χ. νυχτερινό τιμολόγιο ΔΕΗ). Όταν το ζητήσεις τα 225 άλογα κάνουν αισθητή την παρουσία τους με γαργαλιστικές επιδόσεις, αλλά και με επίτευξη του ζητούμενου που είναι η συγκράτηση της κατανάλωσης.

Με απόθεμα  ηλεκτρικής ενέργειας η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 2-3 λτ./100 χλμ., Αν όμως η μπαταρία είναι άδεια, ο βενζινοκινητήρας καταναλώνει γύρω στα 7,5 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με τη μέτρηση της δοκιμής μας. Ακόμα και έτσι το C5 PHEV είναι οικονομικό, αφού η συμβατική έκδοση 1,2 PureTech των 130 ίππων καίει κατά μέσο όρο γύρω στα 8,5 λτ./100 χλμ.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

FALKEN VS PIRELLI VS NEXEN VS MICHELIN
Audi