Ο πετρελαιοκινητήρας των 1,6 λίτρων του Fiat 500L ενσωματώνει πλέον και σύστημα AdBlue. Στην πράξη είναι πιο ικανός σε επιδόσεις αλλά και πιο απαιτητικός σε καύσιμο.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Γνήσιος MultiJet

22.982 Επισκέψεις στο άρθρο (7/11/2018)

Ο κινητήρας που κινεί το Fiat 500L City Cross είναι ο 1,6 λτ. της οικογένειας diesel MultiJet, ο οποίος έχει εναρμονιστεί πλέον με τις νόρμες ρύπων Euro 6 d και ενσωματώνει για πρώτη φορά στην πορεία του και σύστημα AdBlue για την καταπολέμηση των NOx. Στα χαρτιά η απόδοση παραμένει ίδια (120 ίπποι και 320 Nm ροπής) με την κατανάλωση να παρουσιάζει μια αύξηση κατά 1,0 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες (6,6 λτ./100 χλμ.).

Στην πράξη πάντως, ο αναβαθμισμένος MultiJet και δείχνει και είναι πιο ικανός παρουσιάζοντας καλύτερες επιδόσεις κυρίως στις ρεπρίζ, ενώ ανεβάζει θετικά από χαμηλά και έχει δύναμη σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Αντίθετα, η τραχύτητά του είναι και πάλι αισθητή ιδιαίτερα σε υψηλές στροφές λειτουργίας του. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
test center