Το Fiat Grande Panda δανείζεται από την γκάμα κινητήρων του ομίλου Stellantis, τον τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο 1,2 λτ. κινητήρα, συνδυάζοντάς τον με ήπια υβριδική τεχνολογία 48βολτ, στην οποία ένας ηλεκτροκινητήρας 29 ίππων βρίσκεται εντός του 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη e-DSC. H απόδοση του συνόλου ανέρχεται στους 110 ίππους και στα 205 Nm ροπής, με τη μπαταρία του συστήματος να έχει χωρητικότητα 0,89 kWh (ωφέλιμη 0,43 kWh) ενέργεια την οποία χρησιμοποιεί για το boost σε χαμηλά φορτία αλλά και για την εκκίνηση του αυτοκινήτου σε χαμηλές ταχύτητες ή σε περιορισμένες απαιτήσεις επιτάχυνσης/κίνησης όπως στο παρκάρισμα, την κύλιση σε κατηφορικά τμήματα του δρόμου κλπ..
Ο κινητήρας του Fiat Grande Panda είναι πολιτισμένος όσον αφορά στη λειτουργία του και αρκετά ικανός στα καθήκοντά του, ενώ χαρακτηρίζεται και οικονομικός στη χρήση με 6,2 λτ./100 χλμ. μεικτής κατανάλωσης.
Αποτέλεσμα αυτών είναι αρχικά το Fiat Grande Panda να ικανοποιεί σε όλους τους τομείς έχοντας θετικό τράβηγμα από χαμηλά και καλές επιδόσεις, ενώ η κατανάλωση καυσίμου σε μεικτές πραγματικές συνθήκες δεν ξεπερνά τα 6,2 λτ./100 χλμ.. Θετική επίδραση στο σύνολο έχει βεβαίως και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αρχικά με την ικανότητά του να «γεμίζει» το μοτέρ σε όλο το φάσμα περιστροφής του αλλά και μέσω της δεδομένης ευκολίας που προσφέρει στη χρήση όντας και αρκετά γρήγορο στις εναλλαγές των σχέσεων αν και δεν προσφέρει δυνατότητα χειροκίνητης επιλογής. Στις λεπτομέρειες, προσθέστε ότι από το Grande Panda απουσιάζουν οι κλασικές 3 επιλογές προγραμμάτων οδήγησης (eco, normal, sport) που θα το έκαναν πιο «διαδραστικό» και ίσως πιο ενδιαφέρον στο πεδίο των επιδόσεων και της κατανάλωσης.