Το Fiat Grande Panda «πατάει» πάνω σε μια τροποποιημένη εκδοχή της πλατφόρμας STLA Small του ομίλου Stellantis, μια πλατφόρμα που διακρίνεται για την απλότητά της και το χαμηλό της κόστος που επηρεάζει θετικά την τιμή του μοντέλου (σ.σ. στην ίδια πλατφόρμα πατάνε τα νέα Citroen C3 και C3 Aircross, Opel Frontera). Βασικός στόχος εκτός από τον περιορισμό του κόστους για την επιλογή αυτής της πλατφόρμας, ήταν να προσφέρει ικανή μεταβλητότητα μήκους, ευρυχωρία και να μπορέσει να ενσωματώσει τα σύγχρονα συστήματα ADAS, προσφέροντας άνεση αλλά και ασφάλεια.
Στο δρόμο το Fiat Grande Panda είναι ευχάριστο και εύκολο στην οδήγηση, ικανοποιώντας με την ευελιξία και την άνεσή του τόσο εντός όσο και εκτός πόλης.
Αναλυτικότερα τώρα, η θετική και ευχάριστη εικόνα του Fiat Grande Panda συνεχίζεται και στο δρόμο, προσφέροντας κορυφαία ευελιξία εντός πόλης και άνεση εκτός αυτής, ενώ ο κινητήρας ανταποκρίνεται θετικά σε κάθε ζήτηση. Η ανάρτηση είναι μαλακή σε ρύθμιση, ωστόσο αντιδρά κάπως ξερά σε έντονες ανωμαλίες, δεν επηρεάζει όμως την γενικότερη εικόνα του άνετου αυτοκινήτου που έχει το Grande Panda. Η αίσθηση από το τιμόνι μεταβάλλεται ανάλογα με την ταχύτητα και προσφέρει σε κάθε περίπτωση αυτό που χρειάζεται ο οδηγός, είναι δηλαδή ελαφρύ στην πόλη και βαραίνει όσο ανεβαίνει η ταχύτητα, με το Panda να ανταποκρίνεται θετικά ακόμα και στην πίεση. Εκεί θα εμφανίσει λογικές κλίσεις αλλά θα παραμείνει ουδέτερο σε συμπεριφορά, με τα ηλεκτρονικά του συστήματα που δεν απενεργοποιούνται να φροντίζουν γιΆαυτό. Τα φρένα του τέλος έχουν καλή αίσθηση και επαρκούν για τον χαρακτήρα του μοντέλου, προσφέροντας ικανοποιητική επίδοση επιβράδυνσης (100-0 χλμ./ώρα σε 38,8 μ.).