• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το Ford Focus με τον 1,5 λτ. diesel κινητήρα, ο οποίος συνδυάζεται με το αυτόματο Powershift κιβώτιο και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Διττός ο χαρακτήρας του Focus στο δρόμο: Όσο άνετο είναι στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο και τα πολύωρα ταξίδια, άλλο τόσο διασκεδαστικό μπορεί να γίνει σε δρόμο με στροφές.

Για να αποκτήσει κανείς την έκδοση Trend του 5θυρου Focus με το κιβώτιο PowerShift θα πρέπει να καταβάλει 18.751 ευρώ.

Δοκιμή: Αυτόματο Ford Focus 1,5 λτ. με 120 PS

Διαβάστηκε από 23999 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/8/2017

Δείτε τώρα το νέο Ford Focus, που συνδυάζει τον 1,5 TDCi turbodiesel κινητήρα των 120 ίππων με το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PowerShift εστιάζοντας εκτός από την χαμηλή κατανάλωση, στην άνεση και στην ευκολία χρήσης.

 
What is new
- PowerShift κιβώτιο 6 σχέσεων
- 1,5 ΤDCi με 120 ίππους
- Μέση κατανάλωση  5,7 λτ./100 χλμ.
- Από 18.751 ευρώ

Δε θα το κρύψουμε: Tο Ford Focus είναι ένα από τα αγαπημένα μας μικρομεσαία κυρίως για τον allegro και «ζωντανό» οδηγικό του χαρακτήρα σε όλες του ανεξαιρέτως τις εκδόσεις, ακόμη και την πετρελαιοκίνητη με τον νέο 1,5 TDCi κινητήρα της Ford. Σήμερα δοκιμάζουμε το Focus με τον εν λόγω κινητήρα συνδυασμένο με το σοφιστικέ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PowerShift. Ο συγκεκριμένος συνδυασμός είναι δυνατός με την έκδοση των 120 ίππων του 1,5 TDCi turbodiesel (υπάρχει και έκδοση με 95 άλογα μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων). Για να αποκτήσει κανείς την έκδοση Trend του 5θυρου Focus με το κιβώτιο PowerShift θα πρέπει να καταβάλει 18.751 ευρώ ή ήτοι 1.670 ευρώ επιπλέον από την αντίστοιχη χειροκίνητη έκδοση. Στην εμφάνιση φυσικά δεν αλλάζει τίποτα με το Focus να συνεχίζει να δείχνει μοντέρνο και δυναμικό (ειδικά μετά την προ 3ετίας ανανέωσή του).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Θάνος

    Προς τον φίλο με το almera. Η οδική συμπεριφορά του focus με το Almera του 2000 ειναι χαοτική υπέρ φυσικά του focus. Γενικά η ανεξάρτητη ανάρτηση μονο μάρκετινγκ δεν ειναι. Πολύ καλύτερος έλεγχος στις στροφές υπό πίεση και ιδιαίτερα στις αναπηδησεις όπου ο ένας τροχός δεν επηρεάζεται απο τον αλλο όπως στους ημιάκαμπτους. Όταν έχεις αναπηδησεις και στροφές (δλδ ελληνικούς δρόμους) την διαφορά την καταλαβαίνει ακομα και ένας που μεχρι πριν ταξίδευε μονο με λεωφορείο, ποσο μάλλον ο μέσος οδηγός που αναφέρεσαι. Ενα test drive επιβάλλεται σε κάθε περίπτωση πάντως. Αν οι χώροι σου αρκούν απο το focus και θέλεις ενα σωστά στημένο αυτοκίνητο στο δρόμο, θα εκπλαγείς απο την διαφορά με το δικο σου. Καλή αγορά!

      9
  • Κώστας

    Σαν πρώην κάτοχος του Φόκους Ti-VCT του 2008 εξεπλάγην ευχάριστα όταν είχα για ολοήμερο test drive του τωρινού μοντέλου. Πιστεύω ότι ειναι από τις καλύτερες υλοποιήσεις ανάρτησης από μια εταιρεία που έχει αποδείξει ότι "το έχει" με τα στησίματα των αυτοκινήτων της. Προσωπικά αν έψαχνα τώρα για αυτοκίνητο,σίγουρα θα ήταν στα υποψήφια παρότι παλιό σχετικά μοντέλο.

      5
  • gas

    Δεν εμφεβαλα ποτέ οτι η διαφορα αυτοκινητου του 2000 με του 2017 στον δρομο και στην ποιοτητα κυλισης ειναι χαοτική. Απλα αναρωτιεμαι πως γινεται να μην ειναι πρωτα σε οδηγικη συμπεριφορα αυτοκινητα με ανεξαρτητη αναρτηση και να ακολουθουν αυτα του ημιακαμπτου αξονα. Πως γινεται ολα τα περιοδικα να αναφερουν αυτοκινητα οπως του γκρουπ της vw ή τα γαλλικα οτι ειναι υποδειγματικα στον τροπο κυλισης ενω διαθετουν ημιακαμπτο αξονα. Για αυτο ρωτησα αν ο μεσος οδηγος, μεταξυ ολων των εμπορικων αυτοκινητων μοντελων του 2017, οποιο αυτοκινητο και να οδηγησει θα του φανουν ιδια (ειτε εχουν ημιακαμπτο ειτε ανεξαρτητη αναρτηση).

      2
  • Nik

    Ευτυχης κατοχος της μη αυτοματης έκδοσης απο το 2015 κι μετα απο 30.000 χλμ μονο αρνητικό οι λίγοι χωροι στο αμαξι

      2
  • gas

    Ειμαι κατοχος αλμερα του 2000. Καλο για την εποχη του αλλα ποτε δεν εφτασε στα επιπεδα να το οδηγαω με 140-150 χιλιομετρα ανα ωρα και να μην θελω να μειωσω ταχυτητα ειτε λογω θορυβου κυριως απο τον αερα ειτε μη σταθεροτητας και ας αλλαξα απορτισερ και λαστιχα προσφατα. Αυτο το focus το εχω βαλει στο ματι κυριως για οτι λενε ολα τα περιοδικα για την οδικη του απολαυση στα ταξιδια και για την ανεξαρτητη αναρτηση. Για εναν μεσο οδηγο οπως ειμαι εγω αληθεια όντως θα φαινεται διαφορά και αυτη η οδηγικη απολαυση που λενε ολα τα περιοδικα ή όποιο συγχρονο αμαξι και να επιλεξω ολα πανω κατω ιδια ειναι? Γιατι λενε ολοι οτι μετρο συγκρισης στην ποιοτητα κυλισης ειναι το γκολφ ενω εχει ημιακαμπτο αξονα και οχι αυτοκινητα με ανεξαρτητες αναρτησεις? Μηπως τελικα αυτο με τις αναρτησεις ειναι μαρκετιστικο και δεν εξαρταται η οδηγικη συμπεριφορα αποκλειστικα απο αυτες?

      2