Δοκιμάζουμε το Ford Focus με τον 1,5 λτ. diesel κινητήρα, ο οποίος συνδυάζεται με το αυτόματο Powershift κιβώτιο και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Διττός ο χαρακτήρας του Focus στο δρόμο: Όσο άνετο είναι στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο και τα πολύωρα ταξίδια, άλλο τόσο διασκεδαστικό μπορεί να γίνει σε δρόμο με στροφές.

Για να αποκτήσει κανείς την έκδοση Trend του 5θυρου Focus με το κιβώτιο PowerShift θα πρέπει να καταβάλει 18.751 ευρώ.

Δοκιμή: Αυτόματο Ford Focus 1,5 λτ. με 120 PS

46.717 Επισκέψεις στο άρθρο (17/8/2017)

Δείτε τώρα το νέο Ford Focus, που συνδυάζει τον 1,5 TDCi turbodiesel κινητήρα των 120 ίππων με το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PowerShift εστιάζοντας εκτός από την χαμηλή κατανάλωση, στην άνεση και στην ευκολία χρήσης.

FORD: Αμιγώς ηλεκτρική Mustang Mach-E. Κλείστε το test-drive σας

FORD: Εξοικονόμησε 1.873€ σε καύσιμα το χρόνο

FORD: Κερδίστε €10 κλείνοντας on line ραντεβού

What is new
- PowerShift κιβώτιο 6 σχέσεων
- 1,5 ΤDCi με 120 ίππους
- Μέση κατανάλωση  5,7 λτ./100 χλμ.
- Από 18.751 ευρώ

Δε θα το κρύψουμε: Tο Ford Focus είναι ένα από τα αγαπημένα μας μικρομεσαία κυρίως για τον allegro και «ζωντανό» οδηγικό του χαρακτήρα σε όλες του ανεξαιρέτως τις εκδόσεις, ακόμη και την πετρελαιοκίνητη με τον νέο 1,5 TDCi κινητήρα της Ford. Σήμερα δοκιμάζουμε το Focus με τον εν λόγω κινητήρα συνδυασμένο με το σοφιστικέ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PowerShift. Ο συγκεκριμένος συνδυασμός είναι δυνατός με την έκδοση των 120 ίππων του 1,5 TDCi turbodiesel (υπάρχει και έκδοση με 95 άλογα μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων). Για να αποκτήσει κανείς την έκδοση Trend του 5θυρου Focus με το κιβώτιο PowerShift θα πρέπει να καταβάλει 18.751 ευρώ ή ήτοι 1.670 ευρώ επιπλέον από την αντίστοιχη χειροκίνητη έκδοση. Στην εμφάνιση φυσικά δεν αλλάζει τίποτα με το Focus να συνεχίζει να δείχνει μοντέρνο και δυναμικό (ειδικά μετά την προ 3ετίας ανανέωσή του).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Σχολιάστε
Διαβάστε περισσότερα για το FORD FOCUS