Ποιοτικό, μοντέρνο και γεροδεμένο το ταμπλό του αυτόματου Focus, όπως σε όλες τις άλλες εκδόσεις άλλωστε.

Πλήρης και μοντέρνος ο πίνακας οργάνων.

Bελτιωμένος χειρισμός για την οθόνη αφής του SYNC3.

Την διαφορά στην καμπίνα κάνει ο επιλογέας του σοφιστικέ κιβωτίου PowerShift.

Πολυλειτουργικό το τιμόνι, αλλά τα paddles παραείναι μικρά.

Κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας ο χώρος αποσκευών του Focus.

Με άνεση θα βολευτούν δυο επιβάτες στα πίσω καθίσματα. Ένας τρίτος θα κάνει παραχωρήσεις.

Εσωτερικό: Καλοφτιαγμένο, αλλά με μικρό πορτμπαγκάζ

46.693 Επισκέψεις στο άρθρο (17/8/2017)

Τίποτε δεν έχει άλλαξει στο ποιοτικό, καλοφτιαγμένο και μοντέρνο εσωτερικό, πέρα φυσικά από την παρουσία του ειδικού επιλογέα για το κιβώτιο στη θέση του λεβιέ του χειροκίνητου κιβωτίου. Το εξελιγμένο σύστημα inftotainment SYNC3 με τις φωνητικές εντολές και την πιο εύχρηστη πλέον οθόνη αφής δίνει τον απαραίτητο high-tech τόνο, ενώ απόλυτη ικανοποίηση υπάρχει από την ποιότητα των υλικών (ειδικά στο πάνω μέρος του ταμπλό), το φινίρισμα και την εργονομία (αν και χρειάζεται κάποια εξοικείωση με το SYNC3). Oι χώροι επιβατών παραμένουν καλοί (το μόνο ουσιαστικό παράπονο έχει να κάνει με το ωφέλιμο πλάτος του πίσω καθίσματος), όπως και το «αγκάθι» του μικρού συγκριτικά με την κατηγορία χώρου αποσκευών (316λτ. με μικρή ρεζέρβα, 363 λτ. με κιτ επισκευής όπως στο μοντέλο δοκιμής και 277 λτ. με κανονική ρεζέρβα).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Σχολιάστε
Διαβάστε περισσότερα για το FORD FOCUS