Ο 1,5 TDCi είναι πρόθυμος σε ευρύ φάσμα στροφών και συνεργάζεται άψογα με το αυτόματο κιβώτιο PowerShift.
Κινητήρας-Κιβώτιο: Αγχολυτικός συνδυασμός
50.454 Επισκέψεις στο άρθρο (17/8/2017)
Από τη μια είναι ο high-tech 1,5 TDCi πετρελαιοκινητήρας (μεταξύ άλλων διαθέτει «έξυπνο» turbo και έμβολα/πείρους / ελατήρια βαλβίδων με επικάλυψη DLC / Diamond Like Carbon), που αποδίδει 120 ίππους και 270 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ. Από την άλλη είναι το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PowerShift. Στην πράξη ο συνδυασμός είναι εξαιρετικός, αφού ο πολιτισμένος κινητήρας τραβάει δυναμικά και το κιβώτιο κάνει γρήγορες και απόλυτα πειστικές αλλαγές, καλύπτοντας με την άμεση απόκρισή του τα όποια κενά του κινητήρα. Σαν κερασάκι έρχεται η απόλυτα ομαλότητα στις αλλαγές σχέσεων, είτε σειριακά με τα paddles στο τιμόνι (θα τα θέλαμε λίγο μεγαλύτερα), είτε στην εντελώς αυτόματη λειτουργία με τον οδηγό να πατάει μόνο γκάζι. Επιπλέον η επιβάρυνση στην κατανάλωση -σε σχέση με την χειροκίνητη έκδοση- είναι αμελητέα μπροστά στην άνεση και στην ευκολία χρήσης ειδικά μέσα στην πόλη: KαθΆ όλη τη διάρκεια της δοκιμής η μέση τιμή της κατανάλωσης δεν ξεπέρασε τα 5,7 λτ./100 χλμ., όταν στο χειροκίνητο είναι 5,4 λτ./100 χλμ.
Προς τον φίλο με το almera. Η οδική συμπεριφορά του focus με το Almera του 2000 ειναι χαοτική υπέρ φυσικά του focus. Γενικά η ανεξάρτητη ανάρτηση μονο μάρκετινγκ δεν ειναι. Πολύ καλύτερος έλεγχος στις στροφές υπό πίεση και ιδιαίτερα στις αναπηδησεις όπου ο ένας τροχός δεν επηρεάζεται απο τον αλλο όπως στους ημιάκαμπτους. Όταν έχεις αναπηδησεις και στροφές (δλδ ελληνικούς δρόμους) την διαφορά την καταλαβαίνει ακομα και ένας που μεχρι πριν ταξίδευε μονο με λεωφορείο, ποσο μάλλον ο μέσος οδηγός που αναφέρεσαι. Ενα test drive επιβάλλεται σε κάθε περίπτωση πάντως. Αν οι χώροι σου αρκούν απο το focus και θέλεις ενα σωστά στημένο αυτοκίνητο στο δρόμο, θα εκπλαγείς απο την διαφορά με το δικο σου. Καλή αγορά!
Σαν πρώην κάτοχος του Φόκους Ti-VCT του 2008 εξεπλάγην ευχάριστα όταν είχα για ολοήμερο test drive του τωρινού μοντέλου. Πιστεύω ότι ειναι από τις καλύτερες υλοποιήσεις ανάρτησης από μια εταιρεία που έχει αποδείξει ότι "το έχει" με τα στησίματα των αυτοκινήτων της. Προσωπικά αν έψαχνα τώρα για αυτοκίνητο,σίγουρα θα ήταν στα υποψήφια παρότι παλιό σχετικά μοντέλο.
Δεν εμφεβαλα ποτέ οτι η διαφορα αυτοκινητου του 2000 με του 2017 στον δρομο και στην ποιοτητα κυλισης ειναι χαοτική. Απλα αναρωτιεμαι πως γινεται να μην ειναι πρωτα σε οδηγικη συμπεριφορα αυτοκινητα με ανεξαρτητη αναρτηση και να ακολουθουν αυτα του ημιακαμπτου αξονα. Πως γινεται ολα τα περιοδικα να αναφερουν αυτοκινητα οπως του γκρουπ της vw ή τα γαλλικα οτι ειναι υποδειγματικα στον τροπο κυλισης ενω διαθετουν ημιακαμπτο αξονα. Για αυτο ρωτησα αν ο μεσος οδηγος, μεταξυ ολων των εμπορικων αυτοκινητων μοντελων του 2017, οποιο αυτοκινητο και να οδηγησει θα του φανουν ιδια (ειτε εχουν ημιακαμπτο ειτε ανεξαρτητη αναρτηση).
Ειμαι κατοχος αλμερα του 2000. Καλο για την εποχη του αλλα ποτε δεν εφτασε στα επιπεδα να το οδηγαω με 140-150 χιλιομετρα ανα ωρα και να μην θελω να μειωσω ταχυτητα ειτε λογω θορυβου κυριως απο τον αερα ειτε μη σταθεροτητας και ας αλλαξα απορτισερ και λαστιχα προσφατα. Αυτο το focus το εχω βαλει στο ματι κυριως για οτι λενε ολα τα περιοδικα για την οδικη του απολαυση στα ταξιδια και για την ανεξαρτητη αναρτηση. Για εναν μεσο οδηγο οπως ειμαι εγω αληθεια όντως θα φαινεται διαφορά και αυτη η οδηγικη απολαυση που λενε ολα τα περιοδικα ή όποιο συγχρονο αμαξι και να επιλεξω ολα πανω κατω ιδια ειναι? Γιατι λενε ολοι οτι μετρο συγκρισης στην ποιοτητα κυλισης ειναι το γκολφ ενω εχει ημιακαμπτο αξονα και οχι αυτοκινητα με ανεξαρτητες αναρτησεις? Μηπως τελικα αυτο με τις αναρτησεις ειναι μαρκετιστικο και δεν εξαρταται η οδηγικη συμπεριφορα αποκλειστικα απο αυτες?
Προς τον φίλο με το almera. Η οδική συμπεριφορά του focus με το Almera του 2000 ειναι χαοτική υπέρ φυσικά του focus. Γενικά η ανεξάρτητη ανάρτηση μονο μάρκετινγκ δεν ειναι. Πολύ καλύτερος έλεγχος στις στροφές υπό πίεση και ιδιαίτερα στις αναπηδησεις όπου ο ένας τροχός δεν επηρεάζεται απο τον αλλο όπως στους ημιάκαμπτους. Όταν έχεις αναπηδησεις και στροφές (δλδ ελληνικούς δρόμους) την διαφορά την καταλαβαίνει ακομα και ένας που μεχρι πριν ταξίδευε μονο με λεωφορείο, ποσο μάλλον ο μέσος οδηγός που αναφέρεσαι. Ενα test drive επιβάλλεται σε κάθε περίπτωση πάντως. Αν οι χώροι σου αρκούν απο το focus και θέλεις ενα σωστά στημένο αυτοκίνητο στο δρόμο, θα εκπλαγείς απο την διαφορά με το δικο σου. Καλή αγορά!
Σαν πρώην κάτοχος του Φόκους Ti-VCT του 2008 εξεπλάγην ευχάριστα όταν είχα για ολοήμερο test drive του τωρινού μοντέλου. Πιστεύω ότι ειναι από τις καλύτερες υλοποιήσεις ανάρτησης από μια εταιρεία που έχει αποδείξει ότι "το έχει" με τα στησίματα των αυτοκινήτων της. Προσωπικά αν έψαχνα τώρα για αυτοκίνητο,σίγουρα θα ήταν στα υποψήφια παρότι παλιό σχετικά μοντέλο.
Ευτυχης κατοχος της μη αυτοματης έκδοσης απο το 2015 κι μετα απο 30.000 χλμ μονο αρνητικό οι λίγοι χωροι στο αμαξι
Δεν εμφεβαλα ποτέ οτι η διαφορα αυτοκινητου του 2000 με του 2017 στον δρομο και στην ποιοτητα κυλισης ειναι χαοτική. Απλα αναρωτιεμαι πως γινεται να μην ειναι πρωτα σε οδηγικη συμπεριφορα αυτοκινητα με ανεξαρτητη αναρτηση και να ακολουθουν αυτα του ημιακαμπτου αξονα. Πως γινεται ολα τα περιοδικα να αναφερουν αυτοκινητα οπως του γκρουπ της vw ή τα γαλλικα οτι ειναι υποδειγματικα στον τροπο κυλισης ενω διαθετουν ημιακαμπτο αξονα. Για αυτο ρωτησα αν ο μεσος οδηγος, μεταξυ ολων των εμπορικων αυτοκινητων μοντελων του 2017, οποιο αυτοκινητο και να οδηγησει θα του φανουν ιδια (ειτε εχουν ημιακαμπτο ειτε ανεξαρτητη αναρτηση).
Ειμαι κατοχος αλμερα του 2000. Καλο για την εποχη του αλλα ποτε δεν εφτασε στα επιπεδα να το οδηγαω με 140-150 χιλιομετρα ανα ωρα και να μην θελω να μειωσω ταχυτητα ειτε λογω θορυβου κυριως απο τον αερα ειτε μη σταθεροτητας και ας αλλαξα απορτισερ και λαστιχα προσφατα. Αυτο το focus το εχω βαλει στο ματι κυριως για οτι λενε ολα τα περιοδικα για την οδικη του απολαυση στα ταξιδια και για την ανεξαρτητη αναρτηση. Για εναν μεσο οδηγο οπως ειμαι εγω αληθεια όντως θα φαινεται διαφορά και αυτη η οδηγικη απολαυση που λενε ολα τα περιοδικα ή όποιο συγχρονο αμαξι και να επιλεξω ολα πανω κατω ιδια ειναι? Γιατι λενε ολοι οτι μετρο συγκρισης στην ποιοτητα κυλισης ειναι το γκολφ ενω εχει ημιακαμπτο αξονα και οχι αυτοκινητα με ανεξαρτητες αναρτησεις? Μηπως τελικα αυτο με τις αναρτησεις ειναι μαρκετιστικο και δεν εξαρταται η οδηγικη συμπεριφορα αποκλειστικα απο αυτες?