Ο 1,5 TDCi είναι πρόθυμος σε ευρύ φάσμα στροφών και συνεργάζεται άψογα με το αυτόματο κιβώτιο PowerShift.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Αγχολυτικός συνδυασμός

46.692 Επισκέψεις στο άρθρο (17/8/2017)

Από τη μια είναι ο high-tech 1,5 TDCi πετρελαιοκινητήρας (μεταξύ άλλων διαθέτει «έξυπνο» turbo και έμβολα/πείρους / ελατήρια βαλβίδων με επικάλυψη DLC / Diamond Like Carbon), που αποδίδει 120 ίππους και 270 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ. Από την άλλη είναι το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PowerShift. Στην πράξη ο συνδυασμός είναι εξαιρετικός, αφού ο πολιτισμένος κινητήρας τραβάει δυναμικά και το κιβώτιο κάνει γρήγορες και απόλυτα πειστικές αλλαγές, καλύπτοντας με την άμεση απόκρισή του τα όποια κενά του κινητήρα. Σαν κερασάκι έρχεται η απόλυτα ομαλότητα στις αλλαγές σχέσεων, είτε σειριακά με τα paddles στο τιμόνι (θα τα θέλαμε λίγο μεγαλύτερα), είτε στην εντελώς αυτόματη λειτουργία με τον οδηγό να πατάει μόνο γκάζι. Επιπλέον η επιβάρυνση στην κατανάλωση -σε σχέση με την χειροκίνητη έκδοση- είναι αμελητέα μπροστά στην άνεση και στην ευκολία χρήσης ειδικά μέσα στην πόλη: KαθΆ όλη τη διάρκεια της δοκιμής η μέση τιμή της κατανάλωσης δεν ξεπέρασε τα 5,7 λτ./100 χλμ., όταν στο χειροκίνητο είναι 5,4 λτ./100 χλμ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Σχολιάστε
Διαβάστε περισσότερα για το FORD FOCUS