2 φωτογραφίες »

Ο κινητήρας αποδίδει 120 ίππους και 300 Nm ροπής, με σύστημα ανακυκλοφορίας καυσαερίων, υπερσυμπίεση χαμηλής αδράνειας και σύστημα ψεκασμού υψηλής πίεσης.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Σε πρώτο πλάνο η οικονομία, καλές και οι επιδόσεις

276.210 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2021)

Αυτό που περιμένεις και θέλεις από ένα diesel κινητήρα είναι να παρέχει οικονομία καυσίμου και να λειτουργεί πολιτισμένα. Δύο στα δύο λοιπόν για τον 1,5 λτ. EcoBlue κινητήρα της Ford, καθώς πληροί τα παραπάνω προαπαιτούμενα. Το μοτέρ αποδίδει 120 ίππους και 300 Nm ροπής, με σύστημα ανακυκλοφορίας καυσαερίων χαμηλής πίεσης για πιο αποδοτική καύση, υπερσυμπίεση χαμηλής αδράνειας για καλύτερη απόκριση και σύστημα ψεκασμού υψηλής πίεσης. Στην πράξη ο EcoBlue διακρίνεται για τα πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας του, που ορίζονται από τα χαμηλά επίπεδα θορύβου, χωρίς ίχνος κροταλίσματος, το θετικό του τράβηγμα από χαμηλά και την επάρκεια ροπής στις μεσαίες στροφές, ενώ φροντίζει ώστε να διατηρήσει και τις καλές επιδόσεις που έχουμε δει σε άλλες εφαρμογές του.

Ο πολύ θετικός επιλογέας ταχυτήτων, του κιβωτίου αφήνει ωραία αίσθηση στο χέρι, ενώ παράλληλα έχει ισορροπημένη κλιμάκωση, με αποτέλεσμα να κρατάει χαμηλά την κατανάλωση, η οποία μετρήθηκε στα 6,7 λτ./100 χλμ.. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
skoda