2 φωτογραφίες »

Το set-up της ανάρτησης, με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, καταφέρνει να προσφέρει υψηλή άνεση, αλλά και να διαμορφώνει ένα ευχάριστο προφίλ, με αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης.

Στο δρόμο: Αρχοντικό, αποτελεσματικό και ικανό εκτός δρόμου

276.177 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2021)

Το νέο Kuga έχει βελτιωθεί θεαματικά στο δρόμο, όχι τόσο από πλευράς δυναμισμού, χαρακτηριστικό που διέθετε και η προηγούμενη γενιά, αλλά ως προς την γενική αίσθηση και τον ποιοτικό τρόπο που κυλάει στην άσφαλτο.

Το χαμηλότερο κέντρο βάρους, με την ταυτόχρονη αύξηση σε μετατρόχιο και μεταξόνιο, χαρίζει στο νέο Kuga αποφασιστικό και άκρως στιβαρό πάτημα στο δρόμο. Ειδικά σε αυτοκινητόδρομο η ευθυβολία του είναι παροιμιώδης, ενώ παράλληλα και τα επίπεδα θορύβου είναι πολύ χαμηλά. Πέρα από την καλή ηχομόνωση, για το τελευταίο η Ford εξέλιξε το Σύστημα Active Noise Control, που «ακυρώνει» τους θορύβους. Με αυτό τον τρόπο το Kuga πλέον διαθέτει εξαιρετική ποιότητας κύλισης.

Το set-up της ανάρτησης, με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, έχει λίγο σφιχτή αίσθηση, χωρίς αυτό να περιορίζει την άνεση του μοντέλου, καθώς φιλτράρει εξαιρετικά τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος χωρίς να θορυβεί ή να μεταφέρει κραδασμούς στην καμπίνα. Έτσι καταφέρνει και να είναι άνετο, αλλά και να διαμορφώνει ένα ευχάριστο προφίλ, με αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και χωρίς τάσεις πλεύσης ή αποσταθεροποιήσης κατά τη μεταφορά του βάρους. Εξαιρετικό και το σύστημα διεύθυνσης, κάτι που για μοντέλο της Ford θεωρείται πλέον δεδομένο, μεταφέροντας γρήγορα και σωστά την πληροφόρηση που θες από τους τροχούς, ενώ ακόμα και αν παρασυρθείς, το ESP είναι εκεί να σου υπενθυμίσει πως οδηγείς SUV και όχι χάτσμπακ.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda