Ο 2,0 TDCi των 210 ίππων και 450 Nm έχει εξαιρετικές επιδόσεις και συνδυάζονται άψογα με το αυτόματο κιβώτιο.

Κινητήρας-επιδόσεις: Εντυπωσιακά γρήγορο

31.965 Επισκέψεις στο άρθρο (4/1/2018)

Κάτω από το καπό του Mondeo Vignale της δοκιμής βρίσκεται ο 2,0 TDCI bi-turbo diesel κινητήρας της Ford. Αυτός αποδίδει 210 άλογα και έχει 450 Nm ροπής από τις 2.000 έως τις 2.500 σ.α.λ. Έχει απίστευτη ροπή (!) από τις χαμηλές στροφές και είναι γραμμικός χωρίς ξεσπάσματα ή κάποιο σκαλί κατά την λειτουργία των turbo. Συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο το οποίο αν και δεν είναι αστραπιαίο στα κατεβάσματα είναι γρήγορο στα ανεβάσματα και ομαλό στις αλλαγές (σ.σ. άλλωστε έχει να αντιμετωπίσει και μεγάλα αποθέματα ροπής). Αναφορικά με τις επιδόσεις το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώθηκε σε 7,6 δλ. (7,9 δλ. δηλώνει η Ford), ενώ «πετάει» και στις ρεπρίζ αφού έκανε το 60-100 χλμ./ώρα σε 4,2 δλ, ενώ το 80-120 χλμ./ώρα σε 5,3 δλ. (με kickdown). Ωστόσο, τα παραπάνω νούμερα έχουν ένα μικρό τίμημα και αυτό φαίνεται στην κατανάλωση. Η μέση της δοκιμής ήταν 9,1 λτ./100 χλμ, παρότι η επίσημη μέση ανέρχεται στα 4,8 λτ./100 χλμ. Αναφορικά με τις εκπομπές CO2 αυτές περιορίζονται στα 124 γρ./χλμ..

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
test center