Προσανατολισμένη στην άνεση είναι η οδική συμπεριφορά του Mondeo Vignale.

Στον αυτοκινητόδρομο είναι σταθερό και χωρίς θόρυβο στην καμπίνα, υπό πίεση εμφανίζει υποστροφική τάση, ωστόσο παραμένει γρήγορο και προβλέψιμο.

Στο δρόμο: Ανετο, σπορτίφ & ήσυχο

31.975 Επισκέψεις στο άρθρο (4/1/2018)

Η άνεση και η πολυτέλεια της σειράς Vignale αποτυπώνονται και στο δρόμο, αφού τα στοιχεία που μας κέρδισαν κατά την δοκιμή του ήταν η πολύ καλή ποιότητα κύλισης, η καλή ηχομόνωση στην πίσω σειρά των επιβατών και η άνεση της ανάρτησης (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά, πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) καθώς οι λακκούβες που περνούσαν στο εσωτερικό ήταν ελάχιστες, παρά τις 18άρες ζάντες του μοντέλου της δοκιμής. Πιο αναλυτικά, με ταχύτητες στα 140+ χλμ./ώρα το Mondeo Vignale 2,0 TDCI 210 PS είναι σταθερό και χωρίς αεροδυναμικό βουητό να περνάει στην καμπίνα, ενώ στις στροφές καταφέρνει να κινηθεί γρήγορα, όχι όμως τόσο fun to drive όσο μας έχουν συνηθίσει τα υπόλοιπα Mondeo. Αυτό, ωστόσο, είναι απολύτως λογικό καθώς και διαφορετική φιλοσοφία έχει, και αυξημένο βάρος ένεκα του πλουσιότερου εξοπλισμού και των ποιοτικότερων υλικών. Το τιμόνι, πάντως, είναι πλούσιο σε αίσθηση και πληροφόρηση, τα φρένα αποτελεσματικά και παρά την υποστροφή υπό πίεση μπορείς και με αυτό το Mondeo να κινηθείς αρκετά γρήγορα… Είναι μια σπορ λιμουζίνα που θα σε μεταφέρει ατσαλάκωτο και απολαυστικά, είτε βρίσκεσαι στη θέση του οδηγού, είτε στο πίσω κάθισμα της καμπίνας επιβατών.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ELASTIKA 2024
moto