Η ύπαρξη συστήματος τετρακίνησης μόνιμης ή επιλεκτικής (ηλεκτρικά ελεγχόμενης), με μπλοκέ διαφορικά & κοντές σχέσεις, σε συνδυασμό με τη δομή της ανάρτησης καθώς και τα πολλαπλά προφίλ ανάλογα του εδάφους είναι εγγύηση ότι δεν θα κολλήσεις πουθενά.
H ευχάριστη έκπληξη με το Ranger είναι όταν βρίσκεσαι σε ασφάλτινες διαδρομές, δεδομένης της φύσης του μοντέλου και των ελαστικών all-terrain. Από τη στιγμή που ο οδηγός καθίσει πίσω από το τιμόνι θα αντιληφθεί την άνεση να κινείται σε υψηλά επίπεδα, ανάλογη μεγάλου SUV. Συν τοις άλλους, το Ranger PHEV τσουλάει ήσυχα και στιβαρά, ακόμα και με ταχύτητες πάνω από τα 120 χλμ./ώρα. Το τιμόνι δε, είναι υπερβολικά άμεσο και ακριβές για Pick-Up, συνεισφέροντας σημαντικά στη δυναμική εικόνα του Ranger στο δρόμο, το οποίο παρά τις μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης δεν θα γείρει παραπάνω από ένα SUV.
Εκτός δρόμου τώρα το Ranger δεν κρατιέται. Η ύπαρξη συστήματος τετρακίνησης, μόνιμης ή επιλεκτικής (ηλεκτρικά ελεγχόμενης), με μπλοκέ διαφορικά & κοντές σχέσεις, σε συνδυασμό με τη δομή της ανάρτησης καθώς και τα πολλαπλά προφίλ ανάλογα του εδάφους είναι εγγύηση ότι δεν θα κολλήσεις πουθενά ακόμα και με το μέγιστο φορτίο. Βασικά όχι απλά δεν θα κολλήσεις, αλλά θα κινηθείς και γρήγορα βρίσκοντας πρόσφυση ακόμα και σε σαθρά εδάφη. Φυσικά με το Ranger έχεις και όλα τα εφόδια να της δεις «ραλίστας» και να απολαύσεις το παιχνίδι στη λάσπη και το χώμα.