Αν ο οδηγός έχει… κέφια, το CR-V θα του επιτρέψει να κινηθεί με ασφάλεια σε στροφοδιαδρομή χωρίς περιττές κλίσεις και με ουδέτερη εώς ελαφρά υποστροφική συμπεριφορά
Παρά το ελαφρά πιο σφιχτό set-up, το plug-in υβριδικό CR-V διατηρεί τη γνωστή υψηλή ποιότητα κύλισης και την άνεση στο δρόμο, χάρη στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση που λειαίνει αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες και το μπόλικο «ψωμί» των ελαστικών (235/60 R18). Μόνο κάποιες πολύ έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες θα ταράξουν ελαφρά το «ζεν» του πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων. Σε γενικές γραμμές, οι αυξημένες δυνατότητες ηλεκτροκίνησης έχουν κάνει ακόμα πιο ήσυχες τις μετακινήσεις, ενώ ακόμα και όταν ο βενζινοκινητήρας δουλεύει υπερωρίες στην επιλογή «Sport» ή στο «Normal» με το γκάζι βυθισμένο, η πολύ καλή ηχομόνωση θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα.
Αν ο οδηγός έχει… κέφια, το CR-V θα του επιτρέψει να κινηθεί με ασφάλεια σε στροφοδιαδρομή χωρίς περιττές κλίσεις και με ουδέτερη έως ελαφρά υποστροφική συμπεριφορά, ενώ ο συνδυασμός του καλού σε πληροφόρηση τιμονιού, της ηλεκτρονικής ανάρτησης και του υβριδικού συστήματος των 184 ίππων θα συνεργαστεί με τον βέλτιστο τρόπο, με μόνο ψεγάδι ένα ελαφρύ «βούτηγμα» μπροστά στο απότομο φρένο, το οποίο θα θέλαμε πιο αποτελεσματικό (100-0 χλμ./ώρα σε 39,0 μ.). Τέλος, η σφιχτή αίσθηση του τιμονιού από τη μία δίνει καλύτερο έλεγχο σε σβέλτα σημεία, αλλά από την άλλη απαιτεί και περισσότερη ενέργεια από τον οδηγό μέσα στην πόλη, με τον λογικό για το μέγεθος του CR-V κύκλο στροφής (11,0 μ) και το σύστημα καμερών να βοηθούν την κατάσταση. Η απουσία τετρακίνησης (δεν προσφέρεται καν) δε θα φανεί σε έναν πατημένο χωματόδρομο, με τα 160 χλστ. από το έδαφος (200 χλστ. στο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό) να παραμένουν αρκετά για τις κακοτοπιές της καθημερινότητας.