ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Αυτονομία: Πάντα σβέλτο, κινείται ηλεκτρικά στην καθημερινότητα

1.036 Επισκέψεις στο άρθρο (26/8/2025)
Οι μετρήσεις μας «έδειξαν» μια πραγματική ηλεκτρική αυτονομία 70 χλμ. (82 χλμ. υπόσχεται η Honda), που επαρκούν για την καθημερινότητα. Με ίδια ακριβώς απόδοση (184 ίπποι), οι επιδόσεις εν κινήσεις εί

Οι μετρήσεις μας «έδειξαν» μια πραγματική ηλεκτρική αυτονομία 70 χλμ. (82 χλμ. υπόσχεται η Honda), που επαρκούν για την καθημερινότητα. Με ίδια ακριβώς απόδοση (184 ίπποι), οι επιδόσεις εν κινήσεις είναι όσο σβέλτες και στο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό.

Σε μια έξυπνη κίνηση, η Honda πήρε την τελευταία εκδοχή του αυτοφορτιζόμενου υβριδικού συστήματός της και απλά έβαλε μια μεγάλη μπαταρία και έκανε φυσικά τις σχετικές ηλεκτρονικές ρυθμίσεις. Θυμίζουμε πως το υβριδικό σύστημα αποτελείται από έναν 2-λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα υψηλής συμπίεσης, που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson, με δυνατό ηλεκτροκινητήρα, που συνεργάζεται με ένα σοφιστικέ σύστημα μετάδοσης χωρίς κιβώτιο με γρανάζια, για την πιο ομαλή μεταφορά της ροπής. Η απόδοση του συστήματος είναι 184 άλογα και 335 Nm ροπής. Στη θέση της μπαταρίας της 1 kWh έβαλαν μία 17,7 kWh που φορτίζει και από πρίζα (σσ. χάρη στον ενσωματωμένο φορτιστή των 6,8 kW μια πλήρης φόρτιση πραγματοποιείται σε 2,5 ώρες, που γίνονται 7,7 ώρες σε οικιακή πρίζα).


Στο πνεύμα του ότι ο κινητήρας λειτουργεί κυρίως ως γεννήτρια, ο ηλεκτροκινητήρας αναλαμβάνει την κίνηση, έχοντας ως πρώτο μέλημα την ηλεκτροκίνηση για μεγαλύτερη οικονομία. Και το καταφέρνει αρκετά, αφού η πραγματική ηλεκτρική αυτονομία είναι γύρω στα 70 χλμ.. Ακόμα και με άδεια την μπαταρία η μέση κατανάλωση είναι γύρω στα 6 λτ./100 χλμ., τιμή που στην πόλη πέφτει γύρω στα 4,5 λτ./100 χλμ. με χρήση της λειτουργίας ECO.

Όπως και στο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό, έτσι και εδώ ο βενζινοκινητήρας σπάνια συνδέεται με τον άξονα κίνησης, με την εμπλοκή του βενζινοκινητήρα γενικότερα να μην είναι δυσάρεστη ή ενοχλητική ηχητικά. Θα θέλαμε να τονίσουμε εδώ την πάντα ραφιναρισμένη λειτουργία του κιβωτίου που πατινάρει και βουίζει ελάχιστα για τύπου CVT και καταφέρνει η επιτάχυνση να συμβαδίζει με το πάτημα του γκαζιού. Και μπορεί το CR-V e:PHEV να στοχεύει στην οικονομία, ωστόσο κάθε άλλο παρά παραμελημένες είναι οι επιδόσεις του, καθώς επιταχύνει εξαιρετικά με το 60-100 χλμ./ώρα και το 80-120 χλμ./ώρα να έρχονται σε 4,6 και 6,4 δλ. αντίστοιχα, δηλαδή σε ίδιους χρόνους με το τετρακίνητο υβριδικό. Λόγω καλύτερης ελκτικής πρόσφυσης και 110 λιγότερων κιλών το τετρακίνητο υβριδικό κάνει το 0-100 σε 8,7 δλ. και το e:PHEV σε 9,4 δλ. σύμφωνα με τις μετρήσεις μας).

Σελίδα 1Πρώτη Δοκιμή: Honda CR-V Plug-in με 184 PS | Καίει σαν σκούτερ
Σελίδα 2Κινητήρας-Αυτονομία: Πάντα σβέλτο, κινείται ηλεκτρικά στην καθημερινότητα
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Ίδια εξαιρετική ποιότητα, μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ
Σελίδα 4Στο δρόμο: Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση κάνει τη διαφορά
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Smart
ΚΥΟΤΟ VS TRAZANO