• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πολιτισμένος, ικανός και οικονομικός είναι ο «ανανεωμένος» πετρελαιοκινητήρας i-DTEC που εφοδιάζει το Civic.

    Κινητήρας: Πολιτισμένος, ικανός και οικονομικός

    Διαβάστηκε από 73576 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/8/2019
     

    O i-DTEC κινητήρας έχει δεχτεί πλήθος αλλαγών ωστόσο διατηρεί τις ίδιες τιμές απόδοσης και ροπής (120 ίππων/4.000 σ.α.λ και 300 Nm/2.000 σ.α.λ). Πιο συγκεκριμένα ξανασχεδιάστηκε το αλουμινένιο μπλοκ εξωτερικά με νέες ενισχύσεις οι οποίες οδηγούν σε αυξημένη στιβαρότητα και περισσότερο πολιτισμένη λειτουργία. Βασική αλλαγή είναι τα χαλύβδινα έμβολα αντί των αλουμινένιων που υπήρχαν πριν. Οι Ιάπωνες διαχειρίζονται καλύτερα τη θερμότητα με το ατσάλι γεγονός που ψύχει καλύτερα το μπλοκ και με τη σειρά του κάνει πιο εύκολη τη δουλειά της κυλινδροκεφαλής της οποίας η διαδικασία χύτευσης γίνεται πλέον με νέο τρόπο και είναι πιο λεπτή και πιο ελαφριά από ότι στο προηγούμενο Civic.

    Εκτεταμένη έρευνα έχει γίνει και στην επεξεργασία των καυσαερίων, την παγίδευση και επεξεργασία των NOx και των σωματιδίων χωρίς τη χρήση πρόσθετων αλλά με φίλτρο αναγέννησης. Aποτέλεσμα όλων αυτών είναι με βάση τα νέα πρότυπα μετρήσεων, το εν λόγω μοτέρ να έχει εργοστασιακή κατανάλωση 4,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 117 γρ./χλμ., τιμές WLTP που είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακές.

    Στο δρόμο, η πετρελαιοκίνητη έκδοση του Civic παρουσιάζει πολύ θετικό τράβηγμα από χαμηλά, ενώ λειτουργικά εντυπωσιάζει με το βάθος της και το πώς «ανοίγει» αρμονικά και γραμμικά έως και πάνω από τις 4.000 σ.α.λ. δημιουργώντας ένα πολύ σεβαστό «παράθυρο» ωφέλιμης λειτουργίας για πετρελαιοκινητήρα. Όσον αφορά στο μοτέρ αυτό καθ`αυτό, γίνεται επίσης άμεσα αντιληπτός ο περιορισμός των δονήσεων και του κροταλίσματος του, στοιχεία που προσμετρούν θετικά στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και σε αυτή την έκδοση, ενώ η μέση τιμή των 6,1 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες επιβεβαιώνει τον οικονομικό στη χρήση χαρακτήρα του.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Tα πιο γρήγορα μικρομεσαία στα 19.000 ευρώ

    Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

    Αποκλειστικό: Νέο VW Tiguan

    Σε ποιά μάρκα συγχωρείς τα πάντα;

    Η κίνηση στους δρόμους

    Γιατί το τρέχον Captur αξίζει προσοχής;

    5 λάθη που κάνουμε όταν οδηγούμε diesel

    5 TIPS για τη σωστή λειτουργία του κλιματισμού

    Είναι καθαρό το τιμόνι σου;

    Δέρμα ή υφασμα;

    6 έξυπνα tips στην αγορά ελαστικών (+vid)

    Νέες plug-in υβριδικές A-Class & B-Class 250e

    Citroen C3 Aircross vs Peugeot 2008 vs Renault Captur

    ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

    Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

    Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

    Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

    HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

    SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

    FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

    NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

    RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

    CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

    PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

    περισσότερα »