Κάψανε λιγότερο από diesel

Σε συνδυασμό με το κοντό 6άρι ο κιβώτιο και τα 130 άλογα του 1,5 i-VTEC κινητήρα του Honda Jazz «γαζώνει»…

    Κινητήρας: Γαζώνει με το «κοντό» 6άρι κιβώτιο

    45.951 Επισκέψεις στο άρθρο (1/2/2019)

    Ο ατμοσφαιρικός 1.500άρης βενζινοκινητήρας i-VTEC είναι γνωστός από το HR-V. Η ισχύς των 130 ίππων κορυφώνεται στις 6.600 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής (155 Nm) είναι διαθέσιμη στις 4.600 σ.α.λ. Στην πράξη, η διάθεση για υψηλό στροφάρισμα (κόφτης στις 7.000 σ.α.λ.) και η πυκνή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου προσφέρουν γαργαλιστικές επιδόσεις, τόσο από στάση (0-100 κάτω από 9 δλ.), όσο και στις ρεπρίζ (60-100 με 4η σε 7,5 δλ και 80-120 με 5η σε 10,0 δλ). Οι τελευταίες ειδικά επικουρούνται τα μάλλα από το κιβώτιο μιας και η κοντή κλιμάκωση εξισορροπεί έως ένα βαθμό την «άδεια» αίσθηση χαμηλά σε σύγκριση με ένα τούρμπο μοτέρ. Βέβαια όσο ανεβαίνουν οι στροφές, τόσο ενισχύεται ο θόρυβος, ενώ και η κατανάλωση δεν μένει ανεπηρέαστη. Έτσι η μέση τιμή της στη διάρκεια της δοκιμής ήταν στα 6,8 λτ./100 χλμ. αντίστοιχη 1.000άρηδων τούρμπο κινητήρων της κατηγορίας με περισσότερη ροπή.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
    MINETTA
    Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel