H έκδοση με τα 138 άλογα στην πράξη έχει παρόμοιες επιδόσεις με το κατηργημένο 198άρι Kona, καθώς προσπερνάει σβέλτα, με το 60-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 6,9 και το 80-120 σε 13,8 δλ..
Από ένα οικογενειακό SUV υπάρχουν και οι ανάλογες απαιτήσεις στην οδική συμπεριφορά, κυρίως ως προς τα επίπεδα άνεσης. Αυτό είναι που θα αναζητήσει ο μέσος οικογενειάρχης, αυτό διαπιστώσαμε κι εμείς στη δοκιμή του μοντέλου, καθώς η ανάρτηση «λειαίνει» αποτελεσματικά τις περισσότερες ανωμαλίες και μόνο κάποιες έντονες εγκάρσιες κακοτεχνίες γίνονται αισθητές (στην έκδοση με ζάντες 18 ιντσών που είχε το μοντέλο της δοκιμής).
Η σχετικά σφιχτούτσικη ανάρτηση αποδείχθηκε αποτελεσματική και στην πίεση εμφανίζοντας συγκρατημένη κλίση και αποτελεσματικό κράτημα. Σε συνδυασμό με την αυξημένη σταθερότητα που προσδίδουν τα φαρδιά μετατρόχια, δεν θα αιφνιδιάσει με άτσαλες ή απότομες αντιδράσεις. Από εκεί και πέρα, το σχετικά ελαφρύ τιμόνι «κόβει» πόντους στην οδηγική αίσθηση και περιορίζει την πληροφόρηση που λαμβάνει ο οδηγός, ωστόσο εν τέλει μπορεί να κινηθεί πιο σβέλτα απΆ όσο περιμένεις και με ασφάλεια σε κάθε διαδρομή, χάρη και στην πληρέστατη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης, Hyundai SmartSense που είναι στάνταρ. Τέλος, να αναφέρουμε ότι η απόσταση από το έδαφος (17 εκ.) να δίνει περιθώρια και για ήπιες off-road εξορμήσεις.