Το i30 δεν μπορεί να καυχηθεί για τα σπορτίφ του στοιχεία, ωστόσο η ποιότητα κύλισής του είναι εξαιρετική και τιμά δεόντως την παρουσία πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων.

Στο δρόμο: Έμφαση στην ποιότητα κύλισης

59.696 Επισκέψεις στο άρθρο (12/1/2018)

Η προσεγμένη απτή ποιότητα και η καλή, πολλαπλά ρυθμιζόμενη, θέση οδήγησης σε κερδίζουν με το καλημέρα, αλλά τα καλύτερα έρχονται μόλις κυλίσουν οι τροχοί. Το i30 δεν μπορεί να καυχηθεί για τα σπορτίφ του στοιχεία, ούτε για το πιο πειστικό τιμόνι της κατηγορίας, ωστόσο η ποιότητα κύλισής του είναι εξαιρετική και τιμά δεόντως την παρουσία άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Οι κακοτεχνίες λειαίνονται σωστά, ο θόρυβος στην καμπίνα περιορισμένος (το ίδιο και ο αεροδυναμικός) και η ανάρτηση δεν θορυβεί. Παράλληλα, η ευκολία χειρισμού είναι χαρακτηριστική ακόμη και μέσα στην πόλη. Όταν η διαδρομή αποκτήσει περισσότερες στροφές, η κορυφαία diesel έκδοση του i30 συνεχίζει να εμφανίζει θετικά στοιχεία στη λογική της συγκρατημένης κλίσης. Παράλληλα, η υποστροφή έρχεται φυσιολογικά και δε ζορίζει παράλογα τα εμπρός ελαστικά, ενώ το πίσω άκρο διεκδικεί μερίδιο εμπλοκής στα δρώμενα, αν το επιδιώξει και ο οδηγός. Τα δε φρένα ικανοποιούν απόλυτα, τόσο σε αίσθηση όσο και σε –μετρημένη από εμάς- αποτελεσματικότητα.  

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

SPRING SEAT
NISSAN