Όπως και το βενζινοκίνητο, έτσι και το ηλεκτρικό KGM Torres των 4,715 μ. κερδίζει τη μάχη των οπτικών εντυπώσεων με τη macho εμφάνιση και τις «άγριες» λεπτομέρειες.
Όπως και το βενζινοκίνητο, έτσι και το ηλεκτρικό KGM Torres των 4,715 μ. κερδίζει τη μάχη των οπτικών εντυπώσεων με τη macho εμφάνιση και τις «άγριες» λεπτομέρειες, όπως οι δύο χειρολαβές στο καπό και το ανάγλυφο στην πίσω πόρτα που θυμίζει κάλυμμα εφεδρικού τροχού. Εδώ πάντως η μάσκα δεν έχει γρίλιες, οι ανασχεδιασμένοι λεπτοί οριζόντιοι προβολείς δείχνουν ενσωματωμένοι στο καπό και τα πίσω φώτα έχουν διαφορετικά γραφικά, είναι στοιχεία που δείχνουν την ηλεκτρική φύση του μεσαίου SUV από τη Νότια Κορέα.
Εδώ πάντως η μάσκα δεν έχει γρίλιες, οι ανασχεδιασμένοι λεπτοί οριζόντιοι προβολείς δείχνουν ενσωματωμένοι στο καπό και τα πίσω φώτα έχουν διαφορετικά γραφικά.
Αυτό που δε δείχνει τόσο την ηλεκτρική του φύση είναι η τιμή του: Με 37.190 ευρώ χωρίς κάποια επιδότηση, το KGM Torres EVX είναι το δεύτερο φθηνότερο μεσαίο ηλεκτρικό SUV (το κινέζικο Leapmotor C10 είναι 290 ευρώ φθηνότερο) και μάλιστα με εξοπλισμό που από το βασικό πακέτο Urban έχει από αυτόματο κλιματισμό, ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη αφής 12,3 ιντσών με navigation και κάμερα όπισθεν μέχρι πλήρη σουίτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης, LED φώτα και full πακέτο ηλεκτρικών ευκολιών.