ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Δίνει έμφαση στην άνεση και στην εξαιρετική ποιότητα κύλισης

 Σχολιάστε 
5.068 Επισκέψεις στο άρθρο (6/6/2025)
Το μεγάλο πλεονέκτημα του ηλεκτρικού KGM Torres είναι η αξιοζήλευτη, στα όρια premium κατασκευών, ποιότητα κύλισης. Τα επίπεδα θορύβου είναι ανάλογα χαμηλά με μιας ηλεκτρικής Porsche Macan.
2 Φωτογραφίες »

Το μεγάλο πλεονέκτημα του ηλεκτρικού KGM Torres είναι η αξιοζήλευτη, στα όρια premium κατασκευών, ποιότητα κύλισης. Τα επίπεδα θορύβου είναι ανάλογα χαμηλά με μιας ηλεκτρικής Porsche Macan.

Το ηλεκτρικό Torres εξΆ αρχής δηλώνει πως προτεραιότητά του είναι η άνετη και ασφαλής συμπεριφορά. Εν μέσω συνεχών «μπιπ- μπιπ» από τις κάμερες και τους αισθητήρες που ελέγχουν τον οδηγό, το όριο ταχύτητας και τη θέση του αυτοκινήτου στο δρόμο, οι επιβάτες του Torres απολαμβάνουν μια αξιοζήλευτη, στα όρια premium κατασκευών, ποιότητα κύλισης. Αυτή έρχεται ως αποτέλεσμα της απορροφητικής ανάρτησης και των ελαστικών που έχουν μπόλικο «ψωμί» στο προφίλ (225/60 R18), αλλά και του ελάχιστου θορύβου στην καμπίνα. Τα 64,8, 67,1 και 70,1 db που έδειξε το ειδικό ηλεκτρονικό μας όργανο στα 100/120/140 χλμ./ώρα είναι νούμερα τόσο χαμηλά, όσο και στην ηλεκτρική Porsche Macan!


Με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών, της ανεξάρτητης ανάρτησης (πίσω με πολλαπλούς συνδέσμους) και των φαρδιών μετατροχίων το ηλεκτρικό Torres έχει τον τρόπο του ώστε ο οδηγός να μην νιώσει άβολα σε μια διαδρομή με στροφές, χωρίς πάντως η συνολική αίσθηση να σε εμπνέει να κινηθείς πέρα από τον οικογενειακό ρυθμό.
2 Φωτογραφίες »

Με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών, της ανεξάρτητης ανάρτησης (πίσω με πολλαπλούς συνδέσμους) και των φαρδιών μετατροχίων το ηλεκτρικό Torres έχει τον τρόπο του ώστε ο οδηγός να μην νιώσει άβολα σε μια διαδρομή με στροφές, χωρίς πάντως η συνολική αίσθηση να σε εμπνέει να κινηθείς πέρα από τον οικογενειακό ρυθμό.


Από εκεί και πέρα, το Torres είναι αρκούντως ευκίνητο και ευέλικτο στην πόλη (κύκλος στροφής 10,8 μ.) έχοντας ρίξει το βάρος στην άνεση, στη σταθερότητα και στην ασφάλεια παρά στο fun-to-drive. Με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών, της ανεξάρτητης ανάρτησης (πίσω με πολλαπλούς συνδέσμους) και των φαρδιών μετατροχίων το ηλεκτρικό Torres έχει τον τρόπο του ώστε ο οδηγός να μην νιώσει άβολα σε μια διαδρομή με στροφές, χωρίς πάντως η συνολική αίσθηση να σε εμπνέει να κινηθείς πέρα από τον οικογενειακό ρυθμό: Το ελαφρύ τιμόνι έχει μέτρια πληροφόρηση όποιο πρόγραμμα και να έχεις επιλέξει (σ.σ. η επιλογή είναι λίγο περίπλοκη αφού πατάς ένα κουμπί στην οθόνη του infοtainment και η ειδοποίηση αλλαγής γίνεται στον πίνακα οργάνων), η κλίση είναι αισθητή, ενώ τα φρένα ούτε καλή αίσθηση στο πεντάλ έχουν, ούτε ιδιαίτερη αποτελεσματικότητα (41,5 μέτρα για το κοκκάλωμα από τα 100 χλμ./ώρα), αν και βέβαια τα ελαστικά ήταν all season.

Σελίδα 1Δοκιμή: KGM Torres EVX | Ηλεκτρική SUV-άρα με κορυφαίο Value
Σελίδα 2Αρέσει και έχει καλή τιμή
Σελίδα 3Κινητήρας-Αυτονομία: Κινείται ζωηρά και βγάζει 380 πραγματικά χλμ. με μια φόρτιση
Σελίδα 4Εσωτερικό-Χώροι: Προσεγμένο σε ποιότητα, ευρύχωρο και με κορυφαίο πορτ-μπαγκάζ
Σελίδα 5Στο δρόμο: Δίνει έμφαση στην άνεση και στην εξαιρετική ποιότητα κύλισης
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ford
CROSSWIND AT100