ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Αυτονομία: Κινείται ζωηρά και βγάζει 380 πραγματικά χλμ. με μια φόρτιση

 Σχολιάστε 
5.069 Επισκέψεις στο άρθρο (6/6/2025)
Στην καθημερινότητα και χωρίς να .. σέρνεται, το KGM Torres EVX βγάζει 380 χλμ. με μια φόρτιση με βάση πάντα τη μέση κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας που μετρήσαμε στη διάρκεια της δοκιμής (γύρω στις 1

Στην καθημερινότητα και χωρίς να .. σέρνεται, το KGM Torres EVX βγάζει 380 χλμ. με μια φόρτιση με βάση πάντα τη μέση κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας που μετρήσαμε στη διάρκεια της δοκιμής (γύρω στις 19 kWh/100 χλμ.). Στην πόλη η αυτονομία ανεβαίνει στα 450 χλμ..

Το μπροστά τοποθετημένο ηλεκτρομοτέρ του Torres EVX αποδίδει 207 άλογα με 339 Nm ροπής, που κινούν αβίαστα το βάρους 1.840 κιλών SUV κάτι που πέρα από τη συνολική αίσθηση αποτυπώθηκε και στις μετρήσεις μας: 0-100 σε 7,9 δλ., ενώ οι κρίσιμες ρεπρίζ, 60-100 και 80-120 είναι ζωηρές με 4,0 και 5,2 δλ. αντίστοιχα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 175 χλμ./ώρα. Πέρα από τα (καλά) νούμερα σημασία έχει και η γραμμική απόδοση του συνόλου -αν και στην εκκίνηση υπάρχει μια τάση απώλειας της πρόσφυσης από τους μπροστινούς κινητήριους τροχούς-, αλλά και η αυτονομία.


Στην καθημερινότητα, το Torres EVX με την 73άρα μπαταρία χημείας φωσφορικού σιδήρου λιθίου (72 kWh ωφέλιμη χωρητικότητα) βγάζει 380 χλμ. (462 χλμ. υπόσχεται η KGM) με βάση τη μέση κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας που μετρήσαμε στη διάρκεια της δοκιμής (γύρω στις 19 kWh/100 χλμ.). Κατά τα γνωστά στην πόλη η ανάκτηση ενέργειας με τα συνεχή φρεναρίσματα και τη χαμηλή ταχύτητα ρίχνουν την κατανάλωση (16 kWh/100 χλμ.) και μεγαλώνουν την αυτονομία (450 χλμ.), ενώ στο ταξίδι συμβαίνει το αντίθετο: Οι συγκεκριμένες μετρήσεις μας με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα έδειξαν αυτονομία 329 χλμ. (μέση κατανάλωση 21,9 kWh/100 χλμ.).

Αξίζει να σημειωθεί πως το Torres EVX έχει ρυθμιζόμενο σε 3 βαθμίδες σύστημα ανάκτησης ενέργειας και μάλιστα με paddles πίσω από το τιμόνι, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα εντελώς σε ελεύθερη κύλιση έως έντονη αναγεννητική λειτουργία, που καθιστά εφικτή την οδήγηση με ελάχιστη χρήση του πεντάλ φρένων. Καλοδεχούμενος φυσικά και ο στάνταρ on-board φορτιστής των 11 kW και έτσι η πλήρης φόρτιση απαιτεί 7 ώρες. Από την άλλη, το Torres EVX υποστηρίζει ταχυφόρτιση συνεχούς ρεύματος (DC) έως 350 kW που επιτρέπει να φορτίσει από 10% σε 80% μέσα σε μόλις 28 λεπτά, που σίγουρα βοηθά στα ταξίδια.

Σελίδα 1Δοκιμή: KGM Torres EVX | Ηλεκτρική SUV-άρα με κορυφαίο Value
Σελίδα 2Αρέσει και έχει καλή τιμή
Σελίδα 3Κινητήρας-Αυτονομία: Κινείται ζωηρά και βγάζει 380 πραγματικά χλμ. με μια φόρτιση
Σελίδα 4Εσωτερικό-Χώροι: Προσεγμένο σε ποιότητα, ευρύχωρο και με κορυφαίο πορτ-μπαγκάζ
Σελίδα 5Στο δρόμο: Δίνει έμφαση στην άνεση και στην εξαιρετική ποιότητα κύλισης
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Smart
4green