• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και το άκαμπτο πλαίσιο δημιουργούν ένα σπορτίφ οδηγικό προφίλ. Αν δεν είσαι τέτοιου τύπους οδηγός πάντως, θα απολαύσεις την ποιότητα κύλισης.

Στο δρόμο: Αρχοντικό και πάντα stand by για «συγκινήσεις»

27.340 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/5/2019

Με το που κάτσεις στο χαμηλά τοποθετημένο τύπου μπάκετ κάθισμα θα βρεις εύκολα τη θέση οδήγησης που σου ταιριάζει και από τα πρώτα μέτρα κύλισης, θα εντυπωσιαστείς με τον τρόπο που ρολάρουν οι τροχοί στην άσφαλτο. Ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα σε τριψήφιο νούμερο και μέσα στην καλά ηχομονωμένη καμπίνα εσύ νιώθεις πως το κοντέρ δε γράφει πάνω από 50-60 χλμ./ώρα. Ευθύβολο και σταθερό στον ανοιχτό δρόμο σε κάνει να ατενίζεις το δρόμο μπροστά σου με αυτοπεποίθηση. Η ορατότητα πάντως, προς τα πίσω, δεν είναι το ίδιο καλή, καθώς το μικρό παρμπρίζ και οι φαρδιές κολώνες θα περιορίσουν το οπτικό σου πεδίο. Την ίδια ώρα η σχετικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης θα αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες και τα σαμαράκια, χωρίς θορύβους ή κραδασμούς.

Σε πιο γρήγορες διαδρομές, η νέα πλατφόρμα K2 και η αρχιτεκτονική της πίσω ανάρτησης των πολλαπλών συνδέσμων, θα είναι σύμμαχός σου όταν θελήσεις να δοκιμάσεις τα όρια του ProCeed σε κλειστές στροφές, συγκρατώντας τις κλίσεις και δίνοντας πολύ μεγάλα περιθώρια στην πρόσφυση, ενώ το τιμόνι άμεσο και ακριβές, θα οδηγήσει το μπροστά μέρος εκεί ακριβώς που θέλετε. Μια ελάχιστα υπερστροφική διάθεση σε πολύ απότομες μεταφορές βάρους, λόγω της κατανομής του όγκου, είναι υπαρκτή, εώς και ευπρόσδεκτη, όπως επίσης και η άμεση επαναφορά του αμαξώματος πριν καν χρειαστεί να επέμβουν τα ηλεκτρονικά. Τέλος εξαιρετικό είναι το νούμερο των 34,9 μ. που χρειάστηκαν τα φρένα για το 100-0 χλμ./ώρα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

10 διαθέσιμα άρθρα για KIA  PRO_CEED

 
Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια