
«Μπάνικο» design με χαρακτηριστικό εμπρός και πίσω μέρος.
H κινεζική μάρκα Lynk & Co, που στην Ελλάδα μας συστήθηκε με το αξιοπρεπέστατο plug-in υβριδικό οικογενειακό SUV, 01, ανήκει στην Geely, που ελέγχει μια σειρά από «βαριά» ονόματα της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως οι Volvo, Lotus και Polestar. Μια ακόμα φίρμα που υπάγεται στον όμιλο της Geely είναι η Zeekr που παρέχει πλέον την ηλεκτρική πλατφόρμα για τα smart της νέας εποχής, σε συνεργασία με τη Mercedes-Benz. Ως εκ τούτου δεν αποτελεί έκπληξη, ούτε μυστικό, πως το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Lynk & Co βασίζεται στην πλατφόρμα SEA (Sustainable Experience Architecture) των επίσης ηλεκτρικών τα Volvo EX40, smart #3 και Zeekr X.

Η έκδοση της δοκιμής έχει στάνταρ αεροδυναμικές ζάντες 20 ιντσών και ενεργή γρίλια μπροστά, που σε συνδυασμό με την αντλία θερμότητας μειώνουν την κατανάλωση και ευνοούν την αυτονομία.
Φυσικά, χρησιμοποιεί και κοινά ηλεκτρικά - μηχανικά μέρη, όπως ο ηλεκτροκινητήρας των 272 ίππων που κινεί τους πίσω τροχούς και η μπαταρία των 66 kWh. Και τι το διαφοροποιεί; Μα φυσικά το design. Μιλάμε για ένα οικογενειακό SUV με τις κλασσικές αναλογίες της κατηγορίας (μήκος 4,46 μ.), αλλά κουπέ στυλ και μια αισθητική που αν μη τι άλλο προκαλεί ενδιαφέρον. Χωρίς ακρότητες και φτηνούς εντυπωσιασμούς, το ηλεκτρικό SUV της Lynk & Co «αρέσει», από όπου και αν το κοιτάξεις.
Βέβαια γούστα είναι αυτά, αλλά προσωπικά μου άρεσαν τα καλαίσθητα λεπτά LED φώτα, η παντελής απουσία μάσκας, το καπό που «βουτάει» προς τα εμπρός και η ενεργή γρίλια χαμηλά στον προφυλακτήρα του μοντέλου δοκιμής. Ωραίο δείχνει και το προφίλ με τις χωρίς πλαίσιο πόρτες και τις «χωνευτές» χειρολαβές, ενώ πίσω ξεχωρίζει η κουπέ διαμόρφωση και η ενιαία LED μπάρα για τα πίσω φώτα που σχηματίζει ουσιαστικά μια αεροτομή. Αν το ζητούμενο είναι να τραβήξεις την προσοχή, το 02 το προσφέρει χωρίς δεύτερη σκέψη.
Και πόσο έχει;
Αφού θυμίσουμε πως η διανομή των μοντέλων της Lynk & Co στην Ελλάδα πραγματοποιείται από το όμιλο SEEAG (εδρεύει στη Σλοβενία), θα αναφέρουμε πως το Lynk & Co 02 είναι διαθέσιμο στη χώρα μας σε δύο εκδόσεις: Η «βασική», αλλά πληρέστατη Core ξεκινά από την τιμή των 38.990 ευρώ με σουίτα ηλεκτρονικών που περιλαμβάνει 21 συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης, ενώ η πλουσιότερη εξοπλιστικά έκδοση More, που έχει τα πάντα ξεκινά από 42.990 ευρώ. Στο βασικό εξοπλισμό της τελευταίας περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων στοιχεία, όπως ενσωματωμένος φορτιστής 22 kW (11 kW στη βασική), ηχοσύστημα Harman Kardon 1,6 kW με 14 ηχεία, ζάντες 20 ιντσών και κάμερα 360 μοιρών. Όλα τα μοντέλα διαθέτουν διχρωμία και γυάλινη πανοραμική οροφή χωρίς επιπλέον χρέωση, ενώ η εγγύηση για τα μηχανικά μέρη είναι 4 χρόνια και για μπαταρία 8 χρόνια.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Lynk & Cο 02 | Κινέζικο SUV με στυλ, επιδόσεις και καλή αυτονομία |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Καλοφτιαγμένο και ευρύχωρο, μέτριο το πορτ-μπαγκάζ |
Σελίδα 4 | Κινητήρας-Αυτονομία: Έχει «νεύρο» και βγάζει 390 χλμ. με μια φόρτιση |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Έμφαση στην ευκολία χρήσης |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |