ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Έμφαση στην ευκολία χρήσης

 Σχολιάστε 
5.907 Επισκέψεις στο άρθρο (28/5/2025)
Οι σφιχτούτσικες αναρτήσεις με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω διαχειρίζονται αξιοπρεπώς τα 1.800 κιλά του 02 συγκρατώντας την κλίση παρά τα 191 χλστ. από το έδαφος.
2 Φωτογραφίες »

Οι σφιχτούτσικες αναρτήσεις με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω διαχειρίζονται αξιοπρεπώς τα 1.800 κιλά του 02 συγκρατώντας την κλίση παρά τα 191 χλστ. από το έδαφος.

Όταν το μόνο ουσιαστικά που έχεις να ψέξεις την οδήγηση του 02 είναι οι ήχοι προειδοποίησης από την πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας, τότε μάλλον οι κινέζοι έχουν κάνει «δουλίτσα» στο στήσιμο. Κάθεσαι σωστά με το τιμόνι μέσα στα χέρια, έχεις καλή ορατότητα ακόμα και πίσω που το τζάμι είναι μικρό και πατάς το πεντάλ ισχύος και… ξεκίνησες. Απλά πράγματα: Mόλις πλησιάσεις, χωρίς να κάνεις τίποτα το 02 ξεκλειδώνει, κάθεσαι και είναι έτοιμο να το οδηγήσεις γυρνώντας απλώς τον επιλογέα κίνησης που είναι στο τιμόνι στη θέση D.


Tα φαρδιά μετατρόχια συμβάλουν στο αρχοντικό πάτημα και στα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, στη στιγμή που το ηλεκτρικό της Lynk & Co δεν αντιδρά άτσαλα ακόμα και στην έντονη πίεση.
2 Φωτογραφίες »

Tα φαρδιά μετατρόχια συμβάλουν στο αρχοντικό πάτημα και στα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, στη στιγμή που το ηλεκτρικό της Lynk & Co δεν αντιδρά άτσαλα ακόμα και στην έντονη πίεση.


Αν και το τιμόνι δεν «κόβει» όσο περιμένεις από ένα πισωκίνητο ηλεκτρικό (κύκλος στροφής 11,4 μέτρα), μέσα στην πόλη το 02 ελίσσεται με ευκολία (έχει και κάμερες για περιμετρικό έλεγχο 360 μοιρών.
Από εκεί και πέρα, επιταχύνει γραμμικά και χωρίς υστερίες, προσφέροντας μια ήρεμη και ποιοτική κύλιση ακόμα και με τους τροχούς των 20 ιντσών που χαρακτηρίζουν την πλούσια έκδοση της δοκιμής. Στο ταξίδι είναι σταθερό και ήσυχο με χαμηλό αεροδυναμικό θόρυβο (στα 120/140 χλμ./ώρα το ειδικό όργανο έδειξε 68 και 70,9 db αντίστοιχα).

Από εκεί και πέρα, οι σφιχτούτσικες αναρτήσεις (με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω) διαχειρίζονται αξιοπρεπώς τα 1.800 κιλά του 02 συγκρατώντας την κλίση παρά τα 191 χλστ. από το έδαφος. Πάντως το σύνολο στοχεύει κυρίως στην ευκολία οδήγησης και στην ισορροπημένη συμπεριφορά, παρά στο fun to drive κάτι για το οποίο σε προϊδεάζει το τιμόνι: Έχει τεχνητή αίσθηση ακόμα και στη Sport ρύθμιση, σε τελική ανάλυση όμως είναι αρκούντως ακριβές και σου επιτρέπει να χαράξεις την επιθυμητή πορεία με ευκολία. Tα φαρδιά μετατρόχια (1.595 χλστ. μπροστά και 1.600 χλστ. πίσω) συμβάλουν στο αρχοντικό πάτημα και στα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, στη στιγμή που το ηλεκτρικό της Lynk & Co δεν αντιδρά άτσαλα ακόμα και στην έντονη πίεση. Δεν προλαβαίνει άλλωστε, αφού τα ηλεκτρονικά επεμβαίνουν άμεσα και «μαζεύουν» άμεσα την όποια τάση, ενώ άξια αναφοράς είναι και τα φρένα. Όχι μόνο έχουν καλή αίσθηση στο πεντάλ, αλλά οι 4 αεριζόμενοι δίσκοι φροντίζουν ώστε το 02 να έχει το πιο δυνατό φρενάρισμα από τον ανταγωνισμό του με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 35,7 μ. για το «κοκκάλωμα» από τα 100 χλμ./ώρα.

Σελίδα 1Δοκιμή: Lynk & Cο 02 | Κινέζικο SUV με στυλ, επιδόσεις και καλή αυτονομία
Σελίδα 2Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Καλοφτιαγμένο και ευρύχωρο, μέτριο το πορτ-μπαγκάζ
Σελίδα 4Κινητήρας-Αυτονομία: Έχει «νεύρο» και βγάζει 390 χλμ. με μια φόρτιση
Σελίδα 5Στο δρόμο: Έμφαση στην ευκολία χρήσης
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ford
ford
MERCEDES CHECK