Το εσωτερικό είναι λιγότερο φουτουριστικό από το εξωτερικό design με τις «καθαρές» γραμμές και την απλότητα να χαρακτηρίζουν το ταμπλό.
Το εσωτερικό είναι λιγότερο φουτουριστικό με τις «καθαρές» γραμμές και την απλότητα να χαρακτηρίζουν το ταμπλό. Από εκεί και πέρα το φινίρισμα των ευχάριστων σε υφή πλαστικών (πολλά εξ αυτών αποτελούν προϊόντα ανακύκλωσης) είναι προσεγμένο, όπως και η συναρμογή.
Στο πάνω μέρος του ταμπλό υπάρχει αφρώδες υλικό, ενώ οι φυσικοί διακόπτες είναι ελάχιστοι (μόνο για τη λειτουργία των παραθύρων). Όλα ελέγχονται από την κεντρική οθόνη αφής των 15,4 ιντσών που έχει πολύ καλή ευκρίνεια και ικανοποιητική απόκριση, χωρίς να «ζορίζει» η επαφή με το μενού. Mία ακόμα οθόνη 10,2 ιντσών υπάρχει πίσω από το όμορφο flat bottom/flat top τιμόνι με τις δύο ακτίνες και τους δύο απτικούς διακόπτες περιήγησης στο μενού πληροφοριών και λειτουργιών. Θυμίζουν κουμπιά videogame και να πω την αλήθεια απαιτούν αρκετή εξοικείωση για να τους χρησιμοποιείς χωρίς να κοιτάζεις. Όπως και να έχει, υπάρχει στάνταρ γυάλινη οροφή, που κάνει ιδιαίτερα φωτεινό το εσωτερικό, ενώ ευπρόσδεκτες είναι πολλές πρακτικές λεπτομέρειες, όπως το box αποθήκευσης μπροστά από το κεντρικό υποβραχιόνιο. Από τις «γκατζετιές» ξεχώρισα τη λειτουργία για φωτογραφία selfie στον κεντρικό καθρέφτη (στάνταρ στην έκδοση More), για να μπορούν οι επιβάτες να βγάλουν φωτογραφίες κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους (όταν δεν κινείται το αυτοκίνητο). Πέρα από τα άλλα, ένας καλός λόγος για να δώσεις 4 χιλιάρικα παραπάνω για την έκδοση More είναι το ηχοσύστημα της Harman Kardon με τα 14 ηχεία, που έχει ωραία απόδοση.
Χωροταξικά τώρα, πίσω κάθεσαι πολύ άνετα, όπως περιμένεις από ένα μοντέλο με μεταξόνιο 2,755 μ. και επίπεδο πάτωμα χωρίς τούνελ μετάδοσης. Mπόλικος και ο «αέρας» για τα κεφάλια, αλλά θα ήθελα περισσότερο πλάτος. Ειδικά στο πίσω μέρος δύσκολα θα χωρέσουν 3 ευρύστερνοι ενήλικες. Ο χώρος αποσκευών είναι και αυτός μέτριος για οικογενειακό SUV με τη χωρητικότητα των 410 λτ. να είναι κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Πάντως έχει κανονικό και πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα με στάνταρ ηλεκτρική λειτουργία της πίσω πόρτας, ενώ υπάρχουν και 15 λτ. κάτω από το μπροστινό καπό (frunk) για τα καλώδια.