Με την μπαταρία των 51 kWh και το αποδοτικό σύστημα ανάκτησης ενέργειας (3 σταδίων) το MG 4 καταφέρνει μια πραγματική μέση αυτονομία στην πόλη που φτάνει τα 350 χλμ.. Στο ταξίδι όμως χρειάζεται συχνές φορτίσεις.
Το ηλεκτρομοτέρ του MG 4 στην έκδοση με την μπαταρία των 51 kWh αποδίδει 170 ίππους με 250 Nm ροπής (σχετικά λίγα) και κινεί τους πίσω τροχούς, Παρά τα 1.655 κιλά (κατάτι ελαφρύτερο από την έκδοση με την μπαταρία των 64 kWh), οι επιδόσεις είναι σβέλτες, ειδικά με επιλεγμένη τη Sport λειτουργία. Το 0-100 γίνεται σε 8,5 δλ., ενώ προσπερνά με 60-100 χλμ./ώρα και 80-120 χλμ./ώρα σε 4,6 & 8,7 δλ. αντίστοιχα (0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δλ., 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα σε 3,7 και 4,8 δλ. αντίστοιχα για την έκδοση των 204 ίππων). Πιο εμφανής διαφορά στην απόδοση είναι αυτή της αισθητής μείωσης της επιτάχυνσης πάνω από τα 120 χλμ./ώρα και μέχρι τα 160 χλμ./ώρ της τελικής, που δείχνει και τον αστικό κυρίως προσανατολισμό της συγκεκριμένης έκδοσης. Η αυτονομία στην πόλη (χάρη και στο ρυθμιζόμενο σύστημα ανάκτησης και τη λειτουργία e-pedal για τα οποία θα θέλαμε πιο άμεση πρόσβαση παρά από το μενού μέσω της οθόνης) φτάνει και τα 350 χλμ./ώρα με τη μέση πραγματική αυτονομία να είναι γύρω στα 260 με 280 χλμ.
Η μέση κατανάλωση ενέργειας στη διάρκεια της δοκιμής ήταν γύρω στις 17 kWh/100 χλμ., αν και με ECO λειτουργία σε αστική χρήση είδαμε πολλές φορές και γύρω στις 13,8 kWh/100 χλμ.. Mε ταξίδι στα 130 χλμ./ώρα η αυτονομία είναι κάτω από 180 χλμ.. Βέβαια τις μέρες της δοκιμής η θερμοκρασία ήταν αρκετά πιο χαμηλή σε σχέση με εκείνη που υπήρχε στη δοκιμή του MG 4 με τα 204 άλογα, που μας έβγαλε μέση κατανάλωση ενέργειας στις 16,5 kWh/100 χλμ.
Όσον αφορά στη φόρτισή του, το MG 4 της δοκιμής χρειάζεται περίπου 7,5 ώρες, ενώ από ταχυφορτιστή χρειάζεται 40 λεπτά για το 80% της φόρτισης (ταχυφόρτιση με 88 kW) Ο on board φορτιστής είναι 6,6 kW (11 kW στην άλλη έκδοση, όπου επίσης η ταχυφόριτση γίνεται με 136 kW).