Τίποτα δεν αλλάζει στην αιχμηρή και αεροδυναμική σχεδίαση εμφάνιση του MG 4 με τα 170 άλογα και την μπαταρία των 51 kWh. Η τιμή μετά από την κρατική επιδότηση είναι εξαιρετική.

Τίποτα δεν αλλάζει στην αιχμηρή και αεροδυναμική σχεδίαση εμφάνιση του MG 4 με τα 170 άλογα και την μπαταρία των 51 kWh. Η τιμή μετά από την κρατική επιδότηση είναι εξαιρετική.

Η γνώμη μας

5.666 Επισκέψεις στο άρθρο (23/1/2024)

+ Τιμή, σχεδίαση, προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, πληρότητα εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, χώροι επιβατών, οδική συμπεριφορά, ευκολία χρήσης, 5 αστέρια στο EuroNCAP, 7 χρόνια εγγύηση

-Μέτριος χώρος αποσκευών, αυτονομία στο ταξίδι, θόρυβος κύλισης

Αν στοχεύεις κυρίως στην αστική χρήση και δε θέλεις να ξοδέψεις πολλά για ένα όμορφο, καλοφτιαγμένο και ισορροπημένο ηλεκτρικό χάτσμπακ, τότε η «μικρή» και ιδιαίτερα προσιτή έκδοση του MG 4 θα σε καλύψει και με το παραπάνω. Καλή περίπτωση στα 24 χιλιάρικα.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Ηλεκτρικό MG4 με 170 άλογα & μπαταρία 51kWh
Σελίδα 2Ηλεκτρικό σε τιμή «κανονικού»
Σελίδα 3Επιδόσεις-Αυτονομία: Ικανοποιεί στην αστική χρήση
Σελίδα 4Στο δρόμο: Παραμένει ευκολοδήγητο και ευχάριστο
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER