O V6 twin-turbo εντυπωσιάζει με την αμεσότητα και τον απόδοσή του.

Κινητήρας: «Κατεβάζει» εύκολα πολλά χιλιόμετρα αλλά & βενζίνη

20.677 Επισκέψεις στο άρθρο (26/11/2017)

Ο κινητήρας της GLC 43 AMG είναι 3λιτρος V6 και αποδίδει 367 ίππους και 520 Nm ροπής. Οι δύο υπερσυμπιεστές άμεσης απόκρισης έχουν πίεση υπερπλήρωσης 1,1 bar, ενώ για περιορισμό των τριβών και αύξηση της αντοχής του 6κύλινδρου αυτού μοτέρ, έχει «επιστρατευθεί» η λύση της νανοτεχνολογίας από την Formula 1 με κεραμική επίστρωση των χιτωνίων. Στην πράξη, το κινητήριο αυτό σύνολο εντυπωσιάζει με την αμεσότητά του και τον απόδοσή του, ενώ είναι «γεμάτο» παντού και παρά το αυξημένο βάρος του αμαξώματος (1.855 κιλά) δεν δυσκολεύεται να επιτύχει καυτές επιδόσεις. Βελτιωμένο από την AMG είναι και το 9τάχυτο κιβώτιο (9G-Tronic) προσφέροντας πιο άμεσες αλλαγές και πλήρη χειροκίνητη λειτουργία χωρίς να αλλάζει στον κόφτη. Ο ιδιαίτερος στα AMG μοντέλα «ξερός» ήχος από τις εξατμίσεις έρχεται να συμπληρώσει τον εκρηκτικό χαρακτήρα αυτής της έκδοσης και ακουστικά. Όπως είναι λογικό με βάση τα specs του, το μοτέρ αυτό δεν διακρίνεται για την οικονομία του σε καύσιμο με μια μέση τιμή 12 λτ./100 χλμ. η οποία ανεβαίνει πολύ παραπάνω όσο πιέζεται.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
vw