ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Μια ξεχωριστή εμπειρία άνεσης και… ζεν!

 Σχολιάστε 
27.006 Επισκέψεις στο άρθρο (6/7/2024)
Ο τρόπος που κρύβει το έξτρα βάρος καθώς και η ευελιξία στους γρήγορους ρυθμούς είναι ένα από τα στοιχεία που εντυπωσιάζουν στη Mercedes E 300 e.
2 Φωτογραφίες »

Ο τρόπος που κρύβει το έξτρα βάρος καθώς και η ευελιξία στους γρήγορους ρυθμούς είναι ένα από τα στοιχεία που εντυπωσιάζουν στη Mercedes E 300 e.

Σε αντίθεση με τον κανόνα που θέλει τα plug-in να είναι πιο κουραστικά στην καθημερινότητα λόγω της σφιχτότερης ανάρτησης που επιβάλει το μεγάλο βάρος τους, η Mercedes E 300 e συνεχίζει να εντυπωσιάζει με την ποιότητα κύλισης, την άνεση και τον βελούδινο τρόπο που εξομαλύνει τις ανωμαλίες του δρόμου, παρά τις 19άρες ζάντες του μοντέλου δοκιμής και παρά την απουσία αερανάρτησης. Επιπλέον η ευρεία ηλεκτροκίνηση κάνει ακόμα πιο ήσυχη την καμπίνα, που σε κάθε περίπτωση είναι άριστα ηχομονωμένη.


H Mercedes E 300 e συνεχίζει να εντυπωσιάζει με την ποιότητα κύλισης, την άνεση και τον βελούδινο τρόπο που εξομαλύνει τις ανωμαλίες του δρόμου, παρά τις 19άρες ζάντες του μοντέλου δοκιμής και παρά την απουσία αερανάρτησης.
2 Φωτογραφίες »

H Mercedes E 300 e συνεχίζει να εντυπωσιάζει με την ποιότητα κύλισης, την άνεση και τον βελούδινο τρόπο που εξομαλύνει τις ανωμαλίες του δρόμου, παρά τις 19άρες ζάντες του μοντέλου δοκιμής και παρά την απουσία αερανάρτησης.


Όμως ακόμα και σε γρήγορους ρυθμούς οδήγησης, η E 300 e όχι μόνο κρύβει εξαιρετικά το μεγάλο βάρος της (2.190 κιλά είναι αυτά), αλλά κρατάει δυνατά και σε κάνει να εκτιμήσεις δεόντως το «σωστό» και γρήγορο τιμόνι, το συμπαγές πλαίσιο και τα εξαιρετικά ηλεκτρονικά της συστήματα, που τιθασεύουν άμεσα κάθε τάση της ουράς να δείξει την πισωκίνητη αρχιτεκτονική του αυτοκινήτου.

Καλά για το ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο δε το συζητάμε… Μαγικό χαλί με μοναδική ευθυβολία, ενώ μέσα στην πόλη παρά τα σχεδόν 5 μέτρα μήκους είναι αρκούντως ευέλικτη (προσφέρεται και διεύθυνση που την κάνει μανιτζέβελη όσο μια A-Class). Το μόνο που χρειάζεται είναι μια εξοικείωση με την αίσθηση του πεντάλ των φρένων (υπάρχει αρκετή «νεκρή» διαδρομή που αφορά το σύστημα ανάκτησης ενέργειας), τα οποία πάντως -και με δεδομένο το μεγάλο βάρος- έχουν εξαιρετική απόδοση με το φρενάρισμα πανικού 100-0 χλμ./ώρα να γίνεται σε απόσταση 37,6 μέτρων.

Σελίδα 1Δοκιμή: Mercedes E 300 e | Κυριλέ «limo» που καίει… σχεδόν τίποτα
Σελίδα 2Στα 3 καλύτερα plug-in που έχουμε δοκιμάσει
Σελίδα 3Κινητήρας-Επιδόσεις-Αυτονομία:0-100 σε 6,3 δλ, 100 χλμ. με ρεύμα και μετά κατανάλωση αυτοκινήτου πόλης!
Σελίδα 4Στο δρόμο: Μια ξεχωριστή εμπειρία άνεσης και… ζεν!
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
PEUGEOT
LEASING 3 MESAIA VANS