• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A5 Coupe με τον δίλιτρο TDI κινητήρα απόδοσης 190 ίππων και το αυτόματο S Tronic κιβώτιο.

Είναι μαγικός ο τρόπος που το νέο Audi A5 καταφέρνει να σε ταξιδέψει ατσαλάκωτο σε κάθε προορισμό, ενώ ταυτόχρονα δε θα δυσανασχετήσει αν προσπαθήσεις να κινηθείς σε γοργούς ρυθμούς, παρά τον όγκο του.

Οι έντονες γραμμές που ορίζουν σε μεγάλο βαθμό την κουπέ υπόσταση του μοντέλου τονίζουν τον δυναμισμό του, εκφράζοντας ωστόσο και άμεσα την εκλεπτυσμένη του αισθητική.

Zoom στις λεπτομέρειες του νέου Audi A5 Coupe.

Zoom στις λεπτομέρειες του νέου Audi A5 Coupe.

Zoom στις λεπτομέρειες του νέου Audi A5 Coupe.

Δοκιμή: Νέο Αudi A5

Διαβάστηκε από 14671 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/3/2017

Το νέο Audi Α5 δεν είναι απλά η κουπέ έκδοση του Α4, αλλά ένα μεσαίο premium coupe αυτοκίνητο με σπορ χαρακτήρα, σαγηνευτική σχεδίαση και απαράμιλλο κύρος. Το δοκιμάζουμε με τον 2λιτρο TDI κινητήρα των 190 ίππων, αφού πρώτα εντοπίσουμε τα 5 σημαντικότερα high-lights του.

 
What is new
- 2λιτρο diesel με 190 ίππους
- Καίει 6,7 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 55.800 ευρώ το χειροκίνητο

Ισχυροί κινητήρες βενζίνης και diesel
Το νέο Αudi A5 διατίθεται στην ελληνική αγορά με 2 κινητήρες βενζίνης και 1 diesel. Οι TFSI κινητήρες ξεκινούν από τα 1,4 λτ. με 150 ίππους, ενώ ο 2,0 TFSI έρχεται σε δύο αποδόσεις (190 και 252 ίππους). Στους diesel μοναδική επιλογή αποτελεί ο 2λιτρος TDI των 190 ίππων. Οι δίλιτροι σε κάθε περίπτωση συνδυάζονται προαιρετικά με το σύστημα τετρακίνησης quattro της Audi, ενώ όλοι τους μπορούν να συνδυαστούν με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic της εταιρείας.

Αudi Virtual Cockpit και Αudi Matrix LED 
Πλούσια είναι η λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού στο νέο Audi A5. Από τα στοιχεία που ξεχωρίζουν είναι η εντυπωσιακή ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών σε ρόλο πίνακα οργάνων και τα LED Matrix φωτιστικά σώματα εμπρός.  

GT και Sport
Το νέο Audi A5 απέκτησε τον δυναμικό χαρακτήρα που έλειπε από την προηγούμενη γενιά του, χωρίς να αλλοιώνει τον GT χαρακτήρα που απαιτεί η συγκεκριμένη κατηγορία. Αποτέλεσμα αυτών είναι να συγκεντρώνει τα βασικά χαρίσματα των δύο μεγαλύτερων κατασκευαστών του, σε ένα πακέτο.   

To πιο όμορφο Audi
Επιβλητικό τόσο μέσω των διαστάσεών του όσο και των στοιχείων της σχεδίασής του είναι το νέο Audi A5, εκφράζοντας έντονο δυναμισμό και απαράμιλλα εκλεπτυσμένη εικόνα. Αυτή τη στιγμή είναι το πιο όμορφο (συμβατικό) μοντέλο στην γκάμα της Audi. 

Ωδή στην ποιότητα
Προσεγμένο μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια είναι κατασκευαστικά το νέο Audi A5, συνεχίζοντας την ιδιαίτερα αναβαθμισμένη εικόνα της εταιρείας στον τομέα της ποιότητας. 
 
Μετά από 8 χρόνια παρουσίας, το Audi A5 περνάει στην δεύτερη γενιά του και γοητεύει τόσο σε αισθητικό όσο και οδηγικό επίπεδο. Αν και βασίζεται σε μεγάλο βαθμό πάνω στο Audi A4, το A5 παρουσιάζει εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα ακολουθώντας στο έπακρο τις απαιτήσεις που έχει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας αυτοκινήτων. Παράλληλα, μεγάλωσε σε όγκο και δέχθηκε όλα τα σύγχρονα μέσα άνεσης και ασφάλειας της εταιρείας αποκτώντας έτσι προστιθέμενη αξία στο ούτως ή άλλως αυξημένο του κύρος. Η τιμή των 55.800 ευρώ για την βασική έκδοση diesel  που είναι η καλύτερη επιλογή για όποιον κάνει πολλά χιλιόμετρα (με 190 ίππους), είναι υψηλή αλλά μέσα στα πλαίσια του «ελίτ» ανταγωνισμού, με τη βασική έκδοση με κινητήρα βενζίνης 1,4 λτ. (150 ίππων) να ανέρχεται στα 46.400 ευρώ. 
 
Εμφάνιση:  Σύμβολο δύναμης και πολυτέλειας
Το Audi A5 συνεχίζει και στη νέα του γενιά να κερδίζει τις εντυπώσεις με την κουπέ σχεδίαση του αμαξώματός του, το οποίο συνολικά συνδυάζει περίτεχνα την δυναμική με τον εκλεπτυσμένο του χαρακτήρα. Το μεγάλο καπό με τα έντονα νεύρα που το διατρέχουν, τα εντυπωσιακά LED φωτιστικά σώματα και η μεγάλη μάσκα της Audi παράλληλα με τον σπορ προφυλακτήρα στην έκδοση S-Line της δοκιμής, αρκούν για να το διαφοροποιήσουν αισθητά από το Audi A4, διαμορφώνοντας ένα εντυπωσιακό μπροστινό μέρος. Ο κουπέ χαρακτήρας του εκδηλώνεται φυσικά από τα πλαϊνά του, με τις μεγάλες πόρτες και τα μικρά παράθυρα, αλλά και τους ανασηκωμένους θόλους των τροχών. Η κεκλιμένη οροφή στο πίσω μέρος έρχεται να συμπληρώσει με τον καλύτερο τρόπο την αρμονία στη σχεδίασή του και το αεροδυναμικό του σχήμα (Cd: 0,25), με τα όμορφα και εκεί φωτιστικά σώματα, τη διπλή απόληξη της εξάτμισης και τον σπορ προφυλακτήρα της έκδοσης να υπογραμμίζουν την επιβλητικότητά του και την καλαισθησία του από άκρη σε άκρη.  

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • tony

    " Στο μικροσκόπιο των εισαγγελικών Αρχών του Μονάχου βρίσκεται η Audi. Γερμανοί εισαγγελείς πραγματοποίησαν σήμερα έρευνα στα δύο μεγαλύτερα εργοστάσια και άλλα γραφεία της Audi κλιμακώνοντας τις πιέσεις στη μονάδα της Volkswagen και τον διευθύνοντα σύμβουλό της Ρούπερτ Στάντλερ. Οι εισαγγελείς του Μονάχου δήλωσαν ότι η έρευνά τους σχετίζεται με την πώληση περίπου 80.000 οχημάτων ντίζελ της Audi στις ΗΠΑ μεταξύ του 2009 και του 2015 καθώς υπάρχουν υπόνοιες ότι φέρουν συσκευές που επιτρέπουν τη χειραγώγηση των εκπομπών ρύπων. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Audi, οι αξιωματούχοι άρχισαν τις έρευνες στα γραφεία της εταιρίας στο Ίνγκολσταντ και το Νεκάρσουλμ, όπου η αυτοκινητοβιομηχανία απασχολεί συνολικά περίπου 60.000 άτομα. Η Audi παραδέχθηκε τον Νοέμβριο του 2015 ότι οι τρίλιτροι κινητήρες ντίζελ V6 της εταιρίας είχαν εξοπλιστεί με συσκευές ελέγχου των εκπομπών ρύπων που θεωρούνται παράνομες στις ΗΠΑ. Οι έρευνες των εισαγγελέων είναι οι πρώτες από τότε που ξέσπασε το σκάνδαλο στη μητρική Volkswagen (VW) τον Σεπτέμβριο του 2015. «Ο δρόμος προς το ξεκαθάρισμα (του σκανδάλου των εκπομπών ρύπων) κάθε άλλο παρά έχει τελειώσει», δήλωσε ο Στάντλερ σήμερα κατά την συνέντευξη Tύπου με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρίας. «Θα συνεχίσουμε έτσι έως ότου ολοκληρωθεί αυτή η δουλειά» πρόσθεσε. Η σημερινή είδηση για τις έρευνες των εισαγγελέων συνέπεσε με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της Audi για το 2016, που έδειξαν βουτιά κατά 37% των λειτουργικών κερδών στα 3,1 δισ. ευρώ. " .............Κερασμένα........

      16
  • Vasileios

    Τρίτη, 21 Μαρτίου 2017 - 14:04από Gazzetta team Συνελήφθη υψηλόβαθμο στέλεχος της Volkswagen: Στη φυλακή οδηγήθηκε το υψηλόβαθμο στέλεχος της Volkswagen, Όλιβερ Σμιντ, που έχει 11 κατηγορίες εις βάρος του. Το σκάνδαλο με την παραποίηση του λογισμικού στις δοκιμές των ρύπων στους κινητήρες πετρελαίου έχει φέρει... μπελάδες στη Volkswagen και στα υψηλόβαθμα στελέχη της. Η γερμανική εταιρεία έχει δώσει τη συμβουλή να μην πατήσουν το πόδι τους στις ΗΠΑ, καθώς υπάρχουν οι φοβίες για σύλληψη λόγω των κατηγοριών που τους έχουν απαγγελθεί από το Υπουργείο Δικαιοσύνης της χώρας. Όμως, δεν άκουσε τη συμβουλή ο Όλιβερ Σμιντ και την πάτησε, όταν επέστρεφε από διακοπές με την οικογένειά του στην Κούβα. Μόλις πάτησε αμερικανικό έδαφος, συνελήφθη από τις αρχές και οδηγήθηκε στη φυλακή, όπου θα παραμείνει τουλάχιστον μέχρι και τον Ιανουάριο του 2018, όταν έχει οριστεί η δίκη του. Ο 48χρονος έχει 11 κατηγορίες εις βάρος του, οι οποίες έχουν χαρακτήρα κακουργήματος, όπως απόκρυψη του σκανδάλου, συνωμοσία με σκοπό την εξαπάτηση των ΗΠΑ και παραβιάσεις του νόμου περί καθαρού αέρα. Μάλιστα, αυτές μπορούν να τον στείλουν στη φυλακή για 169 ακόμα χρόνια, που σημαίνει ότι θα πεθάνει πίσω από τα σίδερα. Βέβαια, έγινε αίτημα να αφεθεί ελεύθερος και να είναι κατ' οίκον περιορισμό στην οικία του στο Μίσιγκαν, όμως αυτό απορρίφθηκε. Έτσι, εστάλη ηχηρό μήνυμα στους υπόλοιπους κατηγορούμενους να μην πάνε στις ΗΠΑ, αφού ο νόμος στη Γερμανία προβλέπει ότι ο κάθε πολίτης μπορεί να εκδοθεί μόνο σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

      7
  • Vasileios

    Η εικόνα του εσωτερικού χώρου του κινητήρα με ατάκτως ερριμμένα σωληνάκια και καλώδια,οπως και η εικόνα της πρεσσαριστής μπάρας που ενώνει τους θόλους δεν νομίζω να συνάδει και τόσο με την έννοια της ποιοτικής κατασκευής...Επίσης το θέμα με το παράνομο λογισμικό τελείωσε? Δηλαδή το νέο Α5 δεν φοράει το λογισμικό αυτό? Εαν οχι τότε με τους ρύπους τί γίνεται,μιας και δεν υπάρχει ακόμη καμμία τεχνολογική εξέλιξη στα Diesel της VW??? Καλοί οι 190 ίπποι αλλά πώς? Χωρίς κινητήρες νέας τεχνολογίας,χωρίς λογισμικό παραπλάνησης γίνεται να έχουμε πραγματικούς ρύπους στα επιτρεπτά όρια?

      7
  • vg

    Το ότι στο θέμα του σκανδάλου η συνέχεια της έρευνας έδειξε ότι άλλες εταιρίες είναι σε χειρότερη κατάσταση με της vw κάποιοι εδώ μέσα σχολιαστές το καταπίνουν αμάσητο, όσο για το συγκεκριμένο, είναι από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην κατηγορία. Οι "κολλημένοι" ας αναζητήσουν το kia για να πουλήσουν μούρη.

      1
  • Μάνος

    Πανέμορφο το νέο Α5 και παρότι είναι εξέλιξη του προηγούμενου, είναι από τα πιο ωραία κουπέ.

      1
  • Vasileios

    Απο τα λίγα κομψά οχήματα του VW Group.Αλλα κι'αυτό το tablet στην κορυφή της κονσόλας??? Ελεος...

     
  • el savio

    Einai to pio premium coupe sth kathgoria tou. H prwth gennia kai eidika prin to facelift htan sumfwna me dhlwsh tou tou idiou tou Walter da Silva -tou megaluterou sxediasth ta teleutaia 30 xronia- h pio omorfh dhmiourgia tou. Auto twra einai pio ekleptusmeno alla den nomizw na gurnaei tosa kefalia oso auto tou 2007.