Ένα καλό σπαγγάτο ανάμεσα σε επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση πετυχαίνει το i30 με το μοτέρ των 998 κ.εκ.. Στα συν η ομαλή λειτουργία.

Kινητήρας – Επιδόσεις: Ήσυχος με καλές επιταχύνσεις

102.778 Επισκέψεις στο άρθρο (6/1/2018)

Εξελιγμένος από την ίδια τη Hyundai με συνεργασίες ανάμεσα στα τεχνικά κέντρα Κορέας και Ευρώπης, ο 1.000άρης κινητήρας του i30 άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. ΚατΆαρχάς είναι πολύ ήσυχος παρόλο που δεν αποφεύγει να φιμώσει πλήρως το τρικύλινδρο ηχητικό ίχνος του. Μόνο στο γερό μαρσάρισμα ακούγεται το γουργουρητό του τρικύλινδρου μπλοκ χωρίς να ενοχλήσει ή να φέρνει δονήσεις μέσα. 
 
Πρόκειται για μοτέρ απόλυτα εναρμονισμένο με την εποχή του: έχει άμεσο ψεκασμό με τούρμπο, η εξαγωγή του είναι ενσωματωμένη στην κεφαλή των κυλίνδρων ενώ ο ψεκασμός γίνεται με μπεκ έξι οπών τα οποία στέλνουν το καύσιμο με πίεση 200 bar. Σχεδόν σε μορφή ατμού, το μείγμα αυτό βοηθά στο να γίνεται πιο καθαρή και αποδοτική η καύση. 
 
Από όλα αυτά ο οδηγός εισπράττει ότι, οδηγεί έναν κινητήρα με πολύ μεστή απόδοση τόσο στις μεσαίες όσο και στις υψηλές στροφές, στοιχείο όχι απόλυτα συνηθισμένο για μικρό και τουρμπάτο σύνολο. Στις κρίσιμες, χαμηλές στροφές του λείπει λίγο νεύρο, περισσότερο σαν αίσθηση διότι οι επιδόσεις είναι καλές. Ακόμα και στις επιταχύνσεις εν κινήσει με τις μεγαλύτερες σχέσεις του κιβωτίου, οι οποίες ως διαδικασία βυθίζουν πολύ το στροφόμετρο, οι χρόνοι είναι αξιόλογοι.  
 
Το κιβώτιο έχει κλιμάκωση η οποία τείνει να θεωρηθεί μακριά και κόβει λίγο από το νεύρο του συνόλου βοηθώντας πάντως στο να μη ξεφεύγει η κατανάλωση. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
OPEL