Εκτός πόλης, το i30 μας είχε δείξει ήδη από το τεστ της ντίζελ έκδοσης ότι έχει πολύ θετικά στοιχεία να ξεδιπλώσει.

Μέσα στην πόλη το προφίλ είναι σαφές: πολύ άνετο πέρασμα από τις λακκούβες και ευκολία χειρισμού για ήσυχο κεφάλι στην καθημερινότητα.

Hyundai i30 με χειροκίνητο κιβώτιο: ο επιλογέας έδειξε στιβαρός στην αίσθηση, ακριβής και αρκετά σβέλτος σε διαδρομές.

Στο δρόμο: ένας ρυθμός που αξίζει να γνωρίσεις

102.750 Επισκέψεις στο άρθρο (6/1/2018)

Όλα από την αρχή σε βάζουν σε μια ευχάριστη προδιάθεση στο εσωτερικό του i30 και ειδικά η θέση οδήγησης η οποία έχει «γερμανική» λογική στη ρύθμιση είτε πρόκειται για το τιμόνι με την βαθιά μετακίνηση «μέσα-έξω» είτε για το κάθισμα με τη στρόφιγγα για την πλάτη. Ο δε 1.000άρης κινητήρας μας άρεσε επειδή δε ζορίζεται όσο ανεβάζει στροφές και δε δυσανασχετεί σε πίεση, αρκεί να ρίχνετε καμιά κλεφτή ματιά και προς τις ενδείξεις της κατανάλωσης.

Μέσα στην πόλη το προφίλ είναι σαφές: πολύ άνετο πέρασμα από τις λακκούβες και ευκολία χειρισμού για ήσυχο κεφάλι στην καθημερινότητα. Εκτός πόλης και όσο οι δρόμοι γίνονται πιο ελικοειδείς, το i30 μας είχε δείξει ήδη από το τεστ της ντίζελ έκδοσης ότι έχει πολύ θετικά στοιχεία να ξεδιπλώσει. Έτσι κι εδώ: οι κλίσεις είναι αρκετά μαζεμένες, η υποστροφή έρχεται φυσιολογικά και δε ζορίζει παράλογα τα εμπρός ελαστικά ενώ το πίσω άκρο διεκδικεί μερίδιο εμπλοκής στα δρώμενα, αν το επιδιώξει και ο οδηγός.

Το «βενζινάτο» μοτέρ έρχεται να δημιουργήσει διαφορές προς το καλύτερο, καθώς απλώνει τη δύναμή του πιο καλά, έχει μεγαλύτερο παράθυρο ωφέλιμης λειτουργίας και γεμίζει πιο καλά την κάθε σχέση. Πάλι δε θα πούμε για καθαρά σπορτίφ στοιχεία, ωστόσο υπάρχει ένα καλό πακέτο το οποίο βάζει τον οδηγό στο επίκεντρο και αξίζει να εξερευνηθεί.  Συμπαθέστατα και τα φρένα τόσο σε αίσθηση όσο και σε –μετρημένη από εμάς- αποτελεσματικότητα. Το δε τιμόνι, δεν είχε εδώ την επιλογή παραμετροποίησης και μας φάνηκε λίγο πιο μαλακό από όσο θα θέλαμε. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

NEO TRAFIC
moto