Οι ήπιες σχεδιαστικές γραμμές δεν εμποδίζουν το i30 να εκφράζει αποφασιστικότητα και αυτοπεποίθηση. Η έκδοση βενζίνης δεν έχει φυσικά εξωτερικές αλλαγές έναντι της ντίζελ παραλλαγής.

Δε γέρνει πολύ, ενημερώνει έγκαιρα και ήπια όταν προσεγγίζονται τα όρια ενώ στρίβει και φρενάρει με πολύ αυτοπεποίθηση: το νέο i30 σε προκαλεί –ευγενικά- να δεις κι έναν ρυθμό λιγότερο οικογενειακό.

Η άποψή μας

102.774 Επισκέψεις στο άρθρο (6/1/2018)

+ Εμφάνιση, χώροι, λειτουργία κινητήρα σε μεσαίες στροφές και πάνω, εξοπλισμός-τιμή, χώροι, εικόνα εσωτερικού 
- «Τσιμπάει» καύσιμο αν παρασυρθείς, σχετικά ελαφρύ τιμόνι 


Η εικόνα είναι λίγο διαφοροποιημένη έναντι του πρώτου τεστ, λόγω του μοτέρ. Η γενική γεύση όμως είναι σταθερή ότι αυτό το i30 έχει περισσότερες φιλοδοξίες και πιο καλά «επιχειρήματα» από ότι οι προηγούμενες γενιές του. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

NEO TRAFIC
skoda