• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Κάτω από την μοντέρνα εικόνα του το Jimny κρύβει την σκληροτράχηλη συνταγή, η οποία συνδυάζει πλαίσιο τύπου σκάλας και βαρβάτη τετρακίνηση με κοντές σχέσεις.

Brother in arms τα δύο τετρακίνητα Suzuki. Στη διάρκεια της φωτογράφισης μας ζητήθηκε βοήθεια από ένα οδηγό, ο οποίος κατάφερε να κολλήσει για τα καλά το Vitara του στη λάσπη. Το νέο Jimny δεν δυσκολεύτηκε να το… ξελασπώσει, χωρίς καν τη χρήση των «κοντών».

Στο χώμα το Jimny μεταμορφώνεται σε ένα θηρίο «τσέπης» παραμένοντας πιστό στην ιστορία και στον προσανατολισμό του.

Η άσφαλτος συνεχίζει να μην είναι το φόρτε του Jimny, αν και εμφανίζεται αισθητά βελτιωμένο.

Με όπλο του τη... «βαρβάτη» κατ΄ επιλογή τετρακίνηση ALLGRIP PRO με «κοντές» σχέσεις, σχεδόν τίποτα δεν θα σταθεί εμπόδιο στο δρόμο του νέου Jimny.

Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται το Hill Descent Control που ρυθμίζει την κατάβαση του Jimny σε οποιαδήποτε κλίση χωρίς να πατάς φρένο.

Δοκιμή: Νέο Suzuki Jimny

Διαβάστηκε από 26787 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/12/2018
 

Ζητούνται καλύτερα φρένα: Οι μοντέρνοι εκπρόσωποι των μικρών crossover/SUV σταματάνε σε 37-38 μέτρα. Tα 48 μέτρα, που χρειάστηκε το νέο Jimny για να «κοκαλώσει» επισκιάζουν τις σημαντικές βελτιώσεις και τις απίστευτες εκτός δρόμου ικανότητες, που έχει κατά τα άλλα το μικρό τζιπάκι της Suzuki.

What is new
- «Φρέσκια», αλλά ρετρό σχεδίαση 
- 1,5 VVT με 102 άλογα
- Αύξηση πλάτους
- Mοντέρνες τεχνολογίες
- Από 16.270 ευρώ (GL)

Σε έναν κόσμο, που καθημερινά εξελίσσεται, το Suzuki Jimny είχε μείνει ουσιαστικά στάσιμο εδώ και 20 χρόνια ως ένα αυθεντικό, σκληροτράχηλο και αξιόπιστο μικρό 4Χ4, το οποίο ως άλλο… «κατσίκι» μπορούσε να πάει ακόμη και στα πιο απρόσιτα κακοτράχαλα. Ήταν το αγαπημένο παιδί των βελτιωτών 4Χ4 και γενικά είχε κτίσει το δικό του θρύλο παρότι η χρήση του στην καθημερινότητα απαιτούσε αρκετούς συμβιβασμούς.

Είπαμε όμως, ο κόσμος εξελίσσεται, οι ανάγκες αλλάζουν. Έτσι χρειάστηκε η Suzuki να εξελίξει μια νέα γενιά Jimny, που θα είναι up to date και βελτιωμένη σε όλους τους τομείς. Είναι αλήθεια πως σε ότι αφορά την εικόνα του τα κατάφερε περίφημα. Ας μην ξεχνάμε πως καλώς ή κακώς η «εικόνα» πουλάει από μόνη της σε πολλές περιπτώσεις. Θυμίζει μικρογραφία της Mercedes G-Class; Nαι. Ε, και; Το νέο Jimny ξεχωρίζει και κάνει κεφάλια να γυρνάμε με την τετράγωνη σιλουέτα του, τις έντονες ακμές, τις ορθές γωνίες του, τη χαρακτηριστική μάσκα με τις 5 κάθετες γρίλιες μπροστά η οποία εκτείνεται πλέον από άκρη σε άκρη, αλλά και τα πλαστικά προστατευτικά στο πλάι και τις εμφανώς μεγαλύτερες γυάλινες επιφάνειες.

Η κρεμαστή πίσω ρεζέρβα παραμένει φυσικά τονίζοντας τις… άγριες διαθέσεις και τονίζοντας τον off road χαρακτήρα. Αισθητά φαρδύτερο από πριν (+45 χλστ.) και με διευρυμένα μετατρόχια (+40 χλστ. εμπρός και πίσω), το νέο Jimny έχει ουσιαστικά νέες αναλογίες μιας και παραμένει κοντό (3,48 μ. χωρίς την κρεμαστή πίσω ρεζέρβα και 3,645 με αυτήν) και ψηλό (1,72 μ.), τη στιγμή που η απόσταση από το έδαφος ορίζεται στα 210 χλστ.. Το μεταξόνιο έχει μείνει το ίδιο λιλιπούτειο στα 2.250 χλστ. 

Βέβαια κάτω από την μοντέρνα εικόνα του το Jimny κρύβει την σκληροτράχηλη συνταγή ενός πλαισίου τύπου σκάλας -έχει βελτιωθεί σε σχέση πιο πριν όντας πιο άκαμπτο με την προσθήκη δύο αξόνων χιαστί στο κέντρο- και κατΆ επιλογή τετρακίνηση με κοντές σχέσεις. Σταθερή αξία και οι άκαμπτοι άξονες εμπρός-πίσω, οι οποίοι που είναι ιδανικοί για αντοχή στα εκτός δρόμου ζορίσματα.

Πόσο έχει είπαμε;
Το νέο Jimny συνεχίζει να προσφέρεται αποκλειστικά με 3θυρο αμάξωμα είναι διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις εξοπλισμού, την GL και την GLX. H πρώτη έχει όλα τα απαραίτητα (ηλεκτρικές ευκολίες, air condition, ραδιοcd με Bluetooth, 6 αερόσακους, ΕSP και ABS) και κοστίζει 16.270 ευρώ, τιμή που το καθιστά το φθηνότερο «καθαρόαιμο» 4X4 της αγοράς. Για την πιο πλούσια έκδοση GLX, που μεταξύ άλλων προσφέρει επιπλέον ζάντες αλουμινίου, κλιματισμό, αυτόματα φώτα, οθόνη αφής και σύστημα ειδοποίησης αλλαγής πορείας, η τιμή ανεβαίνει στα 17.670 ευρώ. Οι αντίστοιχες τιμές για την έκδοση με αυτόματο κιβώτιο είναι 18.670 και 20.170 ευρώ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

SUZUKI JIMNY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • giannis

    αυτο το αμαξι το περιμενα πως και πως. οσο για τις εκτος δρομου δυνατοτητες ok αλλα ... για κυκλοφορια εδω μεσα στην πολη γυρω γυρω ειναι σχεδον ακαταλληλο. Πολυς θορυβος απο το αγριο μοτερ, μεγαλη καταναλωση, κραδασμοι στον λεβιε ! καλα οι αεροδυναμικοι θορυβοι αλλα 4,000 στροφες για τα 120 !!! 48 μετρα για σταματημα !! με βαρος στα 1100 παρα κατι ?? και παρα πολυ ακριβο για να το εχεις σαν δευτερο για το χωριο κανα χιονακι κλπ συν 3 αστερια !!! μεγαλη απογοητευση .. επρεπε να ξεκιναγε απο 13χιλ με ενα μοτερ στα 1300κυβ. . Δηλαδη πως θα παω εκει που θελω ? να το βαλω σε τρειλερ και να το παρω μαζι μου ? αφου ειναι τελειως ακαταλληλο για ταξιδι με 4 ατομα, και τι στο διαολο, με 4 ατομα δεν χωραει ουτε το κινητο μου μαζι ........ η γνωμη σας ????

      12
  • περισσότερα σχόλια