Το Nissan Juke και στην έκδοση με τους 114 ίππους, ικανοποιεί απόλυτα σε οδηγικό επίπεδο υπογραμμίζοντας σε κάθε περίπτωση τον ενδιαφέρων οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα. Η στιβαρή πλατφόρμα (CMF-B) και η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησής του επιτρέπουν να αποσβένει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες και να παρουσιάζει καλή ποιότητα κύλισης, ενώ παράλληλα του εξασφαλίζουν περιορισμένες κλίσεις σε δρόμο με στροφές και αμεσότητα. Ο οδηγός κάθεται σωστά και λαμβάνει βελτιωμένη αίσθηση από τα βασικά χειριστήρια τα οποία με τη σειρά τους προσφέρουν πολύ καλή αίσθηση, με το Juke έτσι να παραμένει σε αυτή του τη γενιά ένα από τα πιο ευχάριστα μοντέλα της κατηγορίας. Εκτός από τα παραδοσιακά ηλεκτρονικά συστήματα, διαθέτει επιπλέον και τα Active Ride Control (για βελτιωμένη άνεση) και Active Trace Control (για μείωση της υποστροφής και για πιο άμεσο χειρισμό), τα οποία φροντίζουν ώστε ο οδηγός να μην ανησυχεί για τίποτα όποιο ρυθμό κίνησης κι αν επιλέξει.
Η γνώμη μας Μπορεί ο κινητήρας του 1,0 λίτρου να έχασε 3 ίππους, εντούτοις είναι πιο πολιτισμένος και πιο οικονομικός, ενώ και πάλι ικανοποιεί με την απόκριση και τις επιδόσεις του. Αυτός συμπληρώνει το ξεχωριστό προφίλ του Juke σε όλα τα επίπεδα και μάλιστα σε ότι έχει να κάνει με την οδήγησή του, διαμορφώνοντας ένα πολύ ενδιαφέρον πακέτο το οποίο μάλιστα προσφέρεται σε εξαιρετική τιμή.
+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, τιμή αγοράς, οδική συμπεριφορά & αίσθηση, κινητήρας-κιβώτιο, θέση οδήγησης, τιμή με έκπτωση - Aπουσία οθόνης αφής στη βασική έκδοση, ορατότητα προς τα πίσω