• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θετικό τόσο σε αμεσότητα όσο και σε λειτουργία το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Διπλή χαρά...

Διαβάστηκε από 41188 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/7/2019
 

O κινητήρας των 1.461 κ.εκ. του Qashqai έχει διατηρήσει μόνο το μπλοκ του προηγούμενου, με το 90% των τμημάτων του να είναι καινούρια. Οι μεγαλύτερες αλλαγές αφορούν στο σφόνδυλο διπλής μάζας, το νέο σύστημα ψεκασμού, το σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης με σύστημα AdBlue, αλλά και το νέο ψυγείο λαδιού που διαθέτει.

Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι να αποδίδει 116 ίππους (από 110 του προηγούμενου) που θεωρητικά δεν κάνουν καμία ουσιαστική διαφορά, ωστόσο στην πράξη είναι αισθητά πιο πολιτισμένος και γεμάτος σε όλο το φάσμα περιστροφής του παρά την μικρή υστέρηση απόκρισης στις πολύ χαμηλές στροφές. Θετικό τόσο σε αμεσότητα όσο και σε λειτουργία είναι και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων που εξοπλίζει αυτή την έκδοση με κινητήρα diesel του Qashqai. Όλα τα παραπάνω έρχονται να επιβεβαιωθούν από τις καλές τιμές επιδόσεων και κατανάλωσης, με μέση τιμή στα 5,6λτ. /100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια