ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κινητήρας-Κιβώτιο: Διπλή χαρά...
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κινητήρας-Κιβώτιο: Διπλή χαρά...

56.059 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2019)

O κινητήρας των 1.461 κ.εκ. του Qashqai έχει διατηρήσει μόνο το μπλοκ του προηγούμενου, με το 90% των τμημάτων του να είναι καινούρια. Οι μεγαλύτερες αλλαγές αφορούν στο σφόνδυλο διπλής μάζας, το νέο σύστημα ψεκασμού, το σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης με σύστημα AdBlue, αλλά και το νέο ψυγείο λαδιού που διαθέτει.

Θετικό τόσο σε αμεσότητα όσο και σε λειτουργία το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων.

Θετικό τόσο σε αμεσότητα όσο και σε λειτουργία το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι να αποδίδει 116 ίππους (από 110 του προηγούμενου) που θεωρητικά δεν κάνουν καμία ουσιαστική διαφορά, ωστόσο στην πράξη είναι αισθητά πιο πολιτισμένος και γεμάτος σε όλο το φάσμα περιστροφής του παρά την μικρή υστέρηση απόκρισης στις πολύ χαμηλές στροφές. Θετικό τόσο σε αμεσότητα όσο και σε λειτουργία είναι και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων που εξοπλίζει αυτή την έκδοση με κινητήρα diesel του Qashqai. Όλα τα παραπάνω έρχονται να επιβεβαιωθούν από τις καλές τιμές επιδόσεων και κατανάλωσης, με μέση τιμή στα 5,6λτ. /100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
KGM