Το Corsa βασίζει τον σπορ προσανατολισμό της έκδοσης GSi στην στιβαρή πλατφόρμα, το σκληρό setup της ανάρτησης και τον αποδοτικό κινητήρα.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Corsa βασίζει τον σπορ προσανατολισμό της έκδοσης GSi στην στιβαρή πλατφόρμα, το σκληρό setup της ανάρτησης και τον αποδοτικό κινητήρα.

Οδική συμπεριφορά: Η εξέλιξη των ειδών…

29.084 Επισκέψεις στο άρθρο (23/2/2019)

Το Corsa βασίζει τον σπορ προσανατολισμό της έκδοσης GSi στην στιβαρή πλατφόρμα, το σκληρό setup της ανάρτησης και τον αποδοτικό κινητήρα. Ένα τρίπτυχο που όμως δεν τα καταφέρνει εξίσου καλά με τα νεότερα μοντέλα της κατηγορίας σήμερα και αυτό έχει να κάνει με την «συνεργασία» των επιμέρους τμημάτων. Η πλατφόρμα ναι μεν είναι στιβαρή, δεν κρύβει όμως το βάρος του αυτοκινήτου και ο κινητήρας δεν έχει όπως είπαμε εκρηκτικότητα. Η ανάρτηση της Koni από την άλλη (με αμορτισέρ FSD) διαμορφώνει ένα σκληρό setup ανάρτησης που αν και σου δημιουργεί μια σπορ αίσθηση, στην πράξη δεν σε «απογειώνει» σε απόλαυση. Αυτό γιατί δεν προσφέρει το ανάλογο σπορ ύφος στο μικρό αυτοκίνητο κυρίως σε ότι σχετίζεται με την ακρίβειά του στην γρήγορη οδήγηση. Το Corsa είναι νευρικό έτσι μέσω της ανάρτησής του και δεν σε προκαλεί με την αίσθηση των βασικών του χαρακτηριστικών για να το «ξεζουμίσεις». Ωστόσο είναι σβέλτο και θα στρίψει ικανοποιητικά αν του το ζητήσεις, με το ESP να επιτρέπει και προβλέψιμα παιχνίδια με την ουρά, αποτελώντας το πιο ευχάριστο οδηγικά χαρακτηριστικό του.

 Η ανάρτηση του Corsa GSi κουράζει με την σφιχτή της ρύθμιση στην καθημερινότητα και ικανοποιεί απλά τους γρήγορους ρυθμούς κίνησης.

Η ανάρτηση του Corsa GSi κουράζει με την σφιχτή της ρύθμιση στην καθημερινότητα και ικανοποιεί απλά τους γρήγορους ρυθμούς κίνησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
OPEL