Φουτουριστικό σχεδιαστικά και ποιοτικά άρτιο, τόσο από άποψη υλικών, όσο και συναρμολόγησης είναι το εσωτερικό του Peugeot 3008. Το i-cockpit πιλοτήριο με ψηφιακό πίνακα οργάνων (12,3 ιντσών) με adjustable interface και το μικρό εξάγωνο τιμόνι σε συνδυασμό με τις ενθέσεις χρωμίου και τις λεπτομέρειες δέρματος εντείνουν το high-tech και premium χαρακτήρα του.
Κινητήρας-κιβώτιο: Αρμονική συνεργασία
40.650 Επισκέψεις στο άρθρο (22/5/2018)
Ο γνώριμος 1,2 PureTech των 130 ίππων εφοδιάζει το μικρομεσαίο SUV της Peugeot, ο οποίος σε αυτή την περίπτωση συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, με τη συνολική εικόνα αυτού του συνδυασμού να αφήνει πολύ θετικές εντυπώσεις. Ο 3κύλινδρος κινητήρας ανταποκρίνεται άμεσα στο πάτημα του δεξιού πεντάλ, με το 3008 να επιταχύνει καλά σε όλο το φάσμα των στροφών του, ενώ η διαθέσιμη ροπή των 230 Nm έρχεται από χαμηλά, βοηθώντας να κινείσαι με λίγες στροφές.
Ο παραδοσιακός λεβιές ταχυτήτων έχει αντικατασταθεί από ένα joystick που μαζί με τους αεροπορικού τύπου διακόπτες, δίνουν ένα αρκετά διαφορετικό και θετικά ασυνήθιστο τόνο.
Το κιβώτιο χαρακτηρίζεται από τις ομαλές αλλαγές, οι οποίες γίνονται σχετικά γρήγορα, ενώ μας άρεσε πολύ η διαδικασία του kickdown που δεν είχε την παραμικρή χρονική υστέρηση. Η Peugeot στο κιβώτιό της δίνει και μια πιο σπορ ρύθμιση (η επιλογή της γίνεται από το μπουτόν με την ένδειξη «S»), η οποία είναι προσανατολισμένη για σπορ οδήγηση, αλλάζοντας τη σχέση σε υψηλότερες στροφές.
Συγκριτικά με την χειροκίνητη έκδοση, όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας, αλλά και αυτά που ανακοινώνει η Peugeot, εδώ το 3008 είναι ταχύτερο σε όλες τις παραμέτρους. Αναλυτικότερα, στις ρεπρίζ παρατηρείται μεγάλη διαφορά λόγω kickdown, με το 60-100 να έρχεται σε 5,9 δλ. και το 80-120 σε 8,8 δλ., έναντι των 7,8 και 11,5 δλ.. Στο 0-100 χλμ./ώρα τα νούμερα είναι 10,4 και 10,9 δλ. αντίστοιχα. Από την άλλη στην πράξη είναι και πιο απαιτητικό σε καύσιμο, σε σχέση με τα 6,8 λτ./100 χλμ. του χειροκίνητου, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 7,5 λτ./100 χλμ.
εαν αυτο το αυτοκινητο εβγαινε με αλλο σημα,λογο της τεχνολογιας που εχει το σχεδιο την ποιοτητα... θα ειχε κοντα στα 40χιλιαρικα αν τωρα ειχε και καλυτερο συστημα αναρτησης πισω θα πηγαινε 45+
32500€ για τρικύλινδρο μοτέρ 1.2 τούρμπο .Είστε στα καλά σας?????
εαν αυτο το αυτοκινητο εβγαινε με αλλο σημα,λογο της τεχνολογιας που εχει το σχεδιο την ποιοτητα... θα ειχε κοντα στα 40χιλιαρικα αν τωρα ειχε και καλυτερο συστημα αναρτησης πισω θα πηγαινε 45+
Σε αυτά τα χρήματα μπορεί να αγοράσει κάποιος το AUDI Q3 ένα σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο με καλύτερο κινητήρα. Είναι πολλά τα χρήματα για PEUGEOT