• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το Peugeot 3008 στην έκδοση με τον 1.200άρη turbo βενζινοκινητήρα ισχύος 130 ίππων που συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Το Peugeot 3008 ακολουθεί τη φιλοσοφία της Peugeot και οδηγικά καταφέρνει να συνδυάζει την άνεση με την ευχάριστη οδική συμπεριφορά και τα δύο σε υψηλές αναλογίες.

Zoom στις λεπτομέρειες του Peugeot 3008.

Zoom στις λεπτομέρειες του Peugeot 3008.

Zoom στις λεπτομέρειες του Peugeot 3008.

Zoom στις λεπτομέρειες του Peugeot 3008.

Δοκιμή: Αυτόματο Peugeot 3008

Διαβάστηκε από 25698 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/5/2018
 

Το βενζινοκίνητο Peugeot 3008 των 130 ίππων με την προσθήκη αυτόματου κιβωτίου, «λύνει» τα χέρια του οδηγού, απογειώνοντας τα επίπεδα ευκολίας στη χρήση του και αφήνοντας περιθώριο να απολαύσετε τη βόλτα σας.

What is new
- Αυτόματο κιβώτιο EAT6
- Με 1,2 Puretech ισχύος 130 PS
- Τιμή από 32.500 ευρώ

Δεν είναι η πρώτη φορά που οδηγήσαμε το Peugeot 3008 με τον 1,2 λτ, κινητήρα βενζίνης των 130 ίππων, καθώς στο παρελθόν έχουμε δοκιμάσει το εν λόγω μοντέλο. Συνεπώς ο χαρακτήρας του γαλλικού SUV δε μας ήταν άγνωστος, ωστόσο αυτό δε μετρίασε την πάντα πολύ θετική εντύπωση που αποκομίζεις και την αύρα ανωτερότητας ακόμα και σε μια σύντομη βόλτα με το 3008.

Από την άλλη όμως, ήταν η πρώτη φορά που το οδηγήσαμε σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ6, η παρουσία του οποίου αποτέλεσε το έναυσμα να χαλαρώσουμε, «καταργώντας» τη διαδρομή τιμόνι-επιλογέας και τούμπαλιν για το δεξί μας χέρι –καθώς και αυτή του ποδιού για να πατήσουμε το πεντάλ του συμπλέκτη- και να απολαύσουμε την ευκολία στο χειρισμό του επιβλητικού γαλλικού SUV, ειδικά μάλιστα στις αστικές διαδρομές που η αλλαγή των σχέσεων είναι συχνή και αναπόφευκτη.    

Από 32.500 ευρώ και πλούσιο εξοπλισμό
To αυτόματο κιβώτιο είναι διαθέσιμο από το δεύτερο εξοπλιστικό επίπεδο του 3008, Active Grip, το οποίο πέρα από όλες τις σημαντικές ανέσεις που συναντάμε από τη βασική έκδοση όπως ηλεκτρικό χειρόφρενο, cruise control, σύστημα ανίχνευσης έλλειψης προσοχής του οδηγού, διαθέτει επιπλέον Grip Control, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, διζωνικό κλιματισμό, σύστημα multimedia με 8άρα οθόνη, διακόπτες τύπου πλήκτρων πιάνου και ζάντες αλουμινίου.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό VW ID.3

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Νέο Scala: Αλλάζει ο χαρακτήρας με ένα όνομα;

ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ: Το κόστος Service 5ετίας των best seller μικρών

Η κίνηση στους δρόμους

Με 7 διαφορετικές εκδόσεις το νέο Audi A3

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Honda Civic Sedan με 182 PS

Tι έχει το Yaris που δεν έχουν οι άλλοι;

Video: Νέα Mercedes-AMG GLC 43 Coupe με 390 PS

Έτσι θα «γυαλίζουν» οι τροχοί

Αμορτισέρ: check ή αντικατάσταση;

Clima vs A/C! Ποιο είναι καλύτερο;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »