Το Peugeot 3008 ακολουθεί τη φιλοσοφία της Peugeot και οδηγικά καταφέρνει να συνδυάζει την άνεση με την ευχάριστη οδική συμπεριφορά και τα δύο σε υψηλές αναλογίες.

Το Peugeot 3008 ακολουθεί τη φιλοσοφία της Peugeot και οδηγικά καταφέρνει να συνδυάζει την άνεση με την ευχάριστη οδική συμπεριφορά και τα δύο σε υψηλές αναλογίες.

Οδική συμπεριφορά: Γαλλικός εκπρόσωπος, άνεσης και δυναμισμού

40.628 Επισκέψεις στο άρθρο (22/5/2018)

Το Peugeot 3008 ακολουθεί τη φιλοσοφία της Peugeot και οδηγικά καταφέρνει να συνδυάζει την άνεση με την ευχάριστη οδική συμπεριφορά και τα δύο σε υψηλές αναλογίες. Η ανάρτηση ακολουθεί την παραδοσιακή συνταγή των γονάτων ΜακΦέρσον εμπρός και του ημιάκαμπτου πίσω άξονα, με τη σχετικά μαλακή ρύθμιση να προσφέρει πολύ καλή άνεση με την απορροφητικότητά της, ενώ σε υψηλά επίπεδα βρίσκεται και η ποιότητα κύλισης του. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Παρά τη σχετική μαλακή ρύθμιση, οι κλίσεις του αμαξώματος έχουν περιοριστεί και μόνο στο όριο μια ελαφρά τάση υποστροφής -που δεν εκδηλώνεται ωστόσο, κάνει την εμφάνισή της- με το 3008 να στρίβει ουδέτερα και με ασφάλεια. Τελευταία ενισχύεται και από τα εξαιρετικά φρένα, που χρειάστηκαν 36,0 μ. για να ακινητοποιήσουν το 3008 από τα 100 χλμ./ώρα.

Επιπλέον, την ευχάριστη εικόνα του σε οδηγικό επίπεδο, έρχεται να συμπληρώσει η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός από όλα τα επιμέρους χειριστήρια, με το σύστημα διεύθυνσης να παρουσιάζεται ιδιαίτερα άμεσο και ακριβές, αν και σε περιπτώσεις πιο σπορ οδήγησης θα θέλαμε μαζί με την παραμετροποίηση του κιβωτίου να γίνεται και λίγο πιο βαρύ το τιμόνι.

Ευέλικτο για την πόλη, ικανό και στο χώμα
Η ύπαρξη του αυτόματου κιβωτίου θα σας λύσει τα χέρια σε αστικές διαδρομές, ενισχύοντας το ήδη ευέλικτο προφίλ του (10,7 μ. κύκλος στροφής). Εκεί θα εκτιμηθεί ιδιαιτέρως και το μικρό σε διάμετρο τιμόνι, που σε συνθήκες κίνησης ή παρκαρίσματος κάνει εύκολο τον χειρισμό του αμαξώματος, ενώ οι αισθητήρες παρκαρίσματος θα σας βοηθήσουν να αντιληφθείτε καλύτερα την περίμετρο, η οποία περιορίζεται οπτικά λόγω της κουπέ αισθητικής στη σχεδίαση.

Τέλος με δεδομένη την απουσία τετρακίνησης, οι εκτός δρόμου δυνατότητες του 3008 ορίζονται από το σύστημα Advanced Grip Control με 5 προγράμματα λειτουργίας και τα M+S ελαστικά, όμως στα πολύ θετικά είναι η απόσταση από το έδαφος των 219 χλστ!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center