Ωραία υλικά αλλά κυρίως αυτό που σε κερδίζει είναι η αίσθηση ότι κατασκευαστικά αυτό το εσωτερικό θα αντέξει για μια ζωή. Τουλάχιστον…

Η Porsche θέλει στην επόμενη 911 να δώσει πιο πολύ digital χαρακτήρα. Μόνο το στροφόμετρο μαθαίνουμε ότι θα σωθεί ως αναλογικό. Κρίμα και η σημερινή ισορροπία δείχνει ιδανική.

Το προφίλ είναι τόσο σύγχρονο ώστε ακόμα κι όταν παραδώσεις μετά από χρόνια το όχημα αυτό στο παιδί σου υποθέτουμε ότι θα είναι πλήρως αποδεκτό.

Το PDK πλέον κατεβάζει σπρώχνοντας και ανεβάζει τραβώντας – όπως πρέπει δηλαδή. Η πρόσβαση στα μπουτόν από πίσω δεν είναι εύκολη όμως η δομή του ταμπλό μας βόλεψε πάρα πολύ.

Κόσμημα το αναλογικό ρολόι-χρονογράφος Sport Chrono το οποίο κρατάει ένα πολύ λεπτομερές γυρολόγιο. Στην οθόνη στο εσωτερικό εμφανίζονται πολύ λεπτομερή στοιχεία για την εκάστοτε διαδρομή.

Υπάρχει και πορτ-μπαγκάζ: η Porsche ανακοινώνει 145 λίτρα εμπρός και 260 πίσω. Υπάρχουν και καθίσματα πίσω αλλά μάλλον είναι για… ομορφιά.

Υπάρχει και πορτ-μπαγκάζ: η Porsche ανακοινώνει 145 λίτρα εμπρός και 260 πίσω. Υπάρχουν και καθίσματα πίσω αλλά μάλλον είναι για… ομορφιά.

Εσωτερικό: Τόσο κλασσική όσο θέλουμε, τόσο digital όσο απαιτείται

31.228 Επισκέψεις στο άρθρο (21/3/2018)

Η πανάλαφρη πλαϊνή πόρτα της 911 σε βάζει σε ένα μαγικό κόσμο. Η αλήθεια είναι βέβαια ότι πρέπει να σκύψεις αρκετά για να μπεις στο απίστευτο εσωτερικό του μοντέλου και σκέφτεσαι ότι όσοι μεσήλικες το αγοράζουν ως φάρμακο για την κρίση μέσης ηλικίας (διότι και τέτοιες θεραπεύει η 911) δε γίνεται αρχικά να μη μετανιώνουν έστω και λίγο για την επιλογή τους αν δεν είναι αρκετά γυμνασμένοι. Το εσωτερικό πάντως είναι ονειρεμένο. Είναι τόσο γνώριμο αισθητικά και τόσο κλασσικό που σε κερδίζει αμέσως. Ταυτόχρονα είναι και όσο σύγχρονο χρειάζεται. Η ψηφιακή εποχή είναι αισθητή μέσω ενός νέου Infotainment αλλά και από τον πίνακα οργάνων, ο πέμπτος κύκλος του οποίου στα δεξιά είναι ψηφιακός και πλήρως διαμορφώσιμος. Εκεί εμφανίζονται πληροφορίες από το trip computer, το γυρολόγιο που κρατάει το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono αλλά και ένας ωραίος χάρτης από το navi. Αλήθεια, ακούει η Porsche; Επειδή μαθαίνουμε ότι η επόμενη 911 (992) θα είναι εντελώς ψηφιακή στο εσωτερικό με όλα τα όργανα να είναι animated. Μήπως δε χρειάζεται; 

Μήπως κάποια ταμπού να παραμείνουν; Αυτή η δοσολογία ανάμεσα στο ψηφιακό, στις οθόνες αφής και στο αναλογικό στιλ που διατηρεί το σημερινό μοντέλο μοιάζει να είναι η ιδανική. Το προφίλ είναι τόσο σύγχρονο ώστε ακόμα κι όταν παραδώσεις μετά από χρόνια το όχημα αυτό στο παιδί σου υποθέτουμε ότι θα είναι πλήρως αποδεκτό. 

Διότι, το ίδιο το αυτοκίνητο από την πλευρά του είναι προφανώς έτοιμο να περάσει άνετα από γενιά σε γενιά. Τα υλικά στο ταμπλό είναι προσεγμένα, αρκετά μαλακά σε κάποια σημεία, όμως αυτό που μένει είναι η στιβαρότητα της κατασκευής και η έλλειψη τριγμών ακόμα και όταν η ομολογουμένως σφικτή 911 περνάει από κλασσικό, ελληνικό, κακοτράχαλο δρόμο. Χώροι; Τι εννοείται; Α, ναι! Υπάρχουν δυο καθίσματα πίσω αλλά είναι τόσο μικρά ώστε ακόμα και ο επίσημος χαρακτηρισμός «2+2 θέσεων» μοιάζει να είναι υπερβολικά αισιόδοξος. Αλλά αληθινά, ποιον θα απασχολήσει αυτό; Όσοι βάζουν την ευρυχωρία ψηλά στη λίστα ας πάρουν Cayenne. Ή έστω Macan.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

LEASING APRILIOS
OPEL