• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

H 911 δεν σου δίνει οτιδήποτε έτοιμο και «στο χέρι». Πρέπει να διαβάσεις τις αντιδράσεις της, να είσαι προσεκτικός με το γκάζι και γενικά πρέπει να συμμετέχεις και να αναζητήσεις μόνος σου που μπορείς να πιέσεις και που όχι.

Οι δύο κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις είναι δείγμα της έξτρα σπορ εξάτμισης. Στην απλή Carrera υπάρχουν δύο οβάλ τελικά στις άκρες και στην Carrera S δύο ζεύγη στρογγυλών απολήξεων σε κάθε άκρο. Η σπορ επιλογή έδειξε ότι αξίζει τα λεφτά της. Πίσω από τις οπές στις άκρες, κρύβονται τα intercooler.

Το τιμόνι έρχεται σχεδόν απευθείας από την 918. Μαζί και ο διακόπτης με τα mode λειτουργίας ή το «manettino» που θα έλεγαν οι άσπονδοι φίλοι από την Ιταλία. Στο κέντρο υπάρχει μπουτόν Sport Response το οποίο φέρνει όλα τα περιφερειακά συστήματα στην πιο σπορ λειτουργία τους για 20 δλ.. Ιδανικό για προσπεράσματα.

Δοκιμή: Porsche 911 Carrera S

Διαβάστηκε από 23138 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/3/2018
 

Είναι τόσο καλή η 911 όσο περιμένει κανείς μετά την προσθήκη τούρμπο στις Carrera και Carrera S; Η Porsche μοιάζει να εξελίσσει με τέτοια άνεση και σιγουριά την αρχική ιδέα της 911 και ταυτόχρονα να αμφισβητεί οτιδήποτε την έχει καθιερώσει εδώ και έξι δεκαετίες.

Θα μπορούσε αληθινά να θεωρηθεί ένα αυτοκίνητο για την κρίση. Μη βιάζεστε. Εντάξει, η Porsche 911 δεν ταιριάζει καθόλου με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα στη χώρα μας, είναι όμως ένα αυτοκίνητο το οποίο μέσα στις έξι δεκαετίες που βαδίζει στους δρόμους όλου του κόσμου, έχει πραγματικά φάει τις δύσκολες συγκυρίες με το κουτάλι. Από πετρελαϊκές κρίσεις στη δεκαετία του `70, οικονομικες καταρρεύσεις στη δεκαετία του Ά80, προβληματικές εμπορικές επιδόσεις στη δεκαετία του `90 – γενικά μπορεί εμάς να μας φαίνεται ότι η 911 ισοπεδώνει με κάποιο μαγικό ραβδάκι όσα εμπόδια βρίσκει εμπρός της και φτάνει ως τις μέρες μας θριαμβεύτρια και με τον τίτλο του «καλύτερου σπορ αυτοκινήτου στον κόσμο» περασμένο μόνιμα σαν κορδέλα καλλιστείων στο λαιμό της - ό,τι κι αν γίνει. Δεν είναι έτσι. 

(Σχεδόν) όλα τριγύρω αλλάζουν 
Αυτό που κρατάει ζωντανή την αρχική ιδέα της 911 και της δίνει τη δυνατότητα να πρωταγωνιστεί στο χώρο της, είναι η δέσμευση που δείχνει η εταιρεία να προχωρά κατά καιρούς σε ριζικές αλλαγές. Σε τεχνικό επίπεδο αυτές είναι συχνά βαθιές ως τομές και προκαλούν συζήτηση – όπως πρόσφατα η τοποθέτηση τούρμπο ακόμα και στις εκδόσεις Carrera και Carrera S. Βλέπετε, οι εν λόγω κυρίες ήταν παραδοσιακά ατμοσφαιρικές και μαζί με τη μπόξερ δομή των κινητηρων τους, δημιουργούσαν ξεχωριστή προσωπικότητα αλλά και μεγάλες αποστάσεις χαρακτήρα ανάμεσα στη βαση της γκάμας και στην κορυφή της. Εκεί δηλαδή όπου κάποτε δέσποζε ως μοναδική υπερτροφοδοτούμενη πρόταση η έκδοση με τον σίγουρα περιγραφικό κωδικό... «Turbo». Πριν φτάσει κανείς όμως στο τεχνικό κομμάτι, δε γίνεται να μην ασχοληθεί με μια άλλη πλευρά της 911, η οποία πραγματικά όχι απλώς κερδίζει, αλλά κυριαρχεί, ακριβώς επειδή δεν αλλάζει ουσιαστικά μέσα στα χρόνια. Κι  αυτό είναι σίγουρα κάτι καλό.

Αναφερόμαστε φυσικά στη σχεδίαση:  «Το ίδιο και το ίδιο» μοτίβο από την αρχή της πορείας της κι όμως την 911 δεν μπορεί να τη βαρεθεί κανείς. Καταφέρνει να δείχνει σταθερά νέα, φρέσκια και φυσικά άμεσα αναγνωρίσιμη και απόλυτα ξεχωριστή. Δεν υπάρχει κάτι άλλο στο δρόμο το οποίο να μοιάζει στην «εννιά-έντεκα» -πιθανώς μόνο κάποια παλιότερη γενιάς της. Πρόκειται για το αρχικό «δελτίο ταυτότητας» της Porsche, τον βασικό πυρήνα των αισθητικών αξιών της και την πηγή που εμπνέει και όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της. Από τα μικρότερα κουπέ και κάμπριο (που έχουν βέβαια αβαντάζ λόγω παραπλήσιου σχήματος και ύφους) μέχρι τα –δυο πλέον- SUV και φυσικα τη λιμουζίνα που έχει προστεθεί στη γκάμα της Porsche εδώ και κάποια χρόνια. Είναι εντυπωσιακό το πώς τρία απλά στοιχεία, αυτή η απότομη γραμμή της οροφής, τα πλαϊνά γυάλινα τμήματα σε σχήμα σταγόνας και το εμπρός μέρος με το πιο κλασσικό βλέμμα της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν έχουν πέσει στην παγίδα της εύκολης επανάληψης. Θα αλλάξει ποτέ η 911 εξωτερικά; Θα το τολμήσει η Porsche κάποια στιγμή; Τότε μάλιστα, να μαζευτούμε και να μιλήσουμε στα σοβαρά για... αλλαγές.  Προς το παρόν ας απολαύσουμε σταθερά ένα αληθινά μοναδικό σχήμα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Υβριδικό το επόμενο Civic Type R;

Νέο Kia Ceed Vs Volkswagen Golf

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Που πάνε η X1 και ο νέος «`Ασσος» χωρίς βενζινοκινητήρες;

Η κίνηση στους δρόμους

Ράλι Σαρδηνίας: Ανέλπιστη νίκη ο Σόρντο

Διάλεξε Χαλκιδική: Βουτιές και διασκέδαση

Ομορφιές και ατελείωτες δραστηριότητες!

Το νησί που ξεχώρισαν οι Αυστραλοί

Οι πιο ωραίες Φρίκες που θα «φας»!

Ουζομπερδέματα... στην πατρίδα του ούζου

Η ομορφότερη παλιά πόλη της Κρήτης

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MERCEDES: Mercedes me Adapter: Upgrade your Mercedes

DACIA: Duster. Πιο δυνατό από ποτέ! Με νέο κινητήρα βενζίνης 1.3 με 130 & 150hp. Από 15.980€

περισσότερα »