
Ποιοτικά, το εσωτερικό του Renault Symbioz είναι πολύ προσεγμένο με μαλακά, αφρώδη υλικά στο ταμπλό, πολύ καλό φινίρισμα και γεροδεμένη συναρμογή.
Το εσωτερικό του νέου Renault Symbioz δεν προκαλεί εκπλήξεις, σχεδιαστικά τουλάχιστον, μιας και η εικόνα είναι λίγο-πολύ γνώριμη από τα άλλα Renault που κυκλοφορούν. Ποιοτικά είναι προσεγμένο με μαλακά, αφρώδη υλικά στο ταμπλό, πολύ καλό φινίρισμα και γεροδεμένη συναρμογή. Ειδικά στην έκδοση EspritAlpine της δοκιμής υπάρχουν κάποιες ξεχωριστές πινελιές, όπως οι ιδιαίτερες ραφές και οι υφασμάτινες ενθέσεις στο ταμπλό μαζί με μια κεντητή γαλλική σημαία.

Υπάρχουν πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα, τα καθίσματα στηρίζουν σωστά και δεν κουράζουν.
Τον ψηφιακό τόνο δίνουν φυσικά οι 2 οθόνες: Μία 10,3 ιντσών πίσω από το τιμόνι (7 ιντσών στη βασική έκδοση) και 10,4 ιντσών κάθετη αφής στο κέντρο του ταμπλό για τον έλεγχο των περισσότερων λειτουργιών και του infotainment ΟpenRLink, που χρησιμοποιεί Android Automotive 12 της Google. Στην πράξη προσφέρει άμεση πρόσβαση σε εφαρμογές, ταχεία πλοήγηση και φωνητικό έλεγχο Google Assistant που λειτουργεί πολύ καλά. Μάλιστα, στις εκδόσεις με γυάλινη ηλεκτροχρωματική πανοραμική οροφή Solarbay μπορείς δώσεις σχετική φωνητική εντολή και να κάνει λιγότερο ή περισσότερο φιμέ το τζάμι, ανάλογα με τον ήλιο και τη διάθεση των επιβατών(αυτό γίνεται φυσικά και με κουμπί).
Η εργονομία ενισχύεται μέσω φυσικών διακοπτών για τα χειριστήρια κλιματισμού, ενώ κάμποσοι αποθηκευτικοί χώροι (και θήκη ασύρματης φόρτισης) ενισχύουν την καθημερινή χρηστικότητα.
Στο πίσω μέρος, το συρόμενο (κατά 160 χλστ.) διαιρούμενο/αναδιπλούμενο κάθισμα απογειώνει την πρακτικότητα,επιτρέποντας την επιλογή ανάμεσα σε άνεση για τους επιβάτες και χωρητικότητα αποσκευών (492–624 λίτρα). Το πορτ-μπαγκάζ εκτός από μεγάλη χωρητικότητα έχει κανονικό σχήμα και χαμηλό κατώφλι. Στην καμπίνα, ακόμα και με την τοποθέτηση του καθίσματος με στόχο τη μεγιστοποίηση του χώρου αποσκευών, ο «αέρας» για τα γόνατα είναι επαρκέστατος. Το ίδιο και αυτός για τα κεφάλια, αφήνοντας έτσι μόνο το πολύ μικρό ωφέλιμο πλάτος της καμπίνας (με 1.310 χλστ. το πίσω κάθισμα είναι το στενότερο της κατηγορίας) να χαλάει τη συνολική εικόνα.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Renault Symbioz E-Tech 145 PS | Υβριδικό SUV για… συμβίωση |
Σελίδα 2 | Διαστάσεις, σχεδίαση, εξοπλισμός |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Πολύ ποιοτικό και πρακτικό, αλλά με στενή καμπίνα |
Σελίδα 4 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Κινείται σβέλτα, καίει μόνο 5,5 λτ./100 χλμ. |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Στο πνεύμα της «γαλλικής σχολής» |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά |