«Κουβαλώντας» περισσότερα χλμ./ώρα από όσα πρέπει μέσα στη στροφή και σε συνδυασμό με «πράσινη» γόμα των ελαστικών, η υποστροφή θα έρθει σχετικά νωρίς, όχι όμως απρόβλεπτα και χωρίς ελεγχόμενη εξέλιξη.
Το νέο Renault Symbioz παρουσιάζει μια εξαιρετικά ισορροπημένη συμπεριφορά με την απλή αρχιτεκτονικά, αλλά «καλοκουρδισμένη» και αποτελεσματική ανάρτηση (McPherson εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω) να λειαίνει αποτελεσματικά τις περισσότερες λακκούβες και κακοτεχνίες. Έτσι, μαζί με την προσεγμένη ηχομόνωση και την πολιτισμένη λειτουργία του υβριδικού συστήματος, συμβάλει στην αξιόλογη ποιότητα κύλισης, χωρίς μάλιστα «εκπτώσεις» στην σταθερότητα του συνόλου. Τα καθίσματα στηρίζουν σωστά, το τιμόνι είναι ακριβές -αν και χωρίς «βάθος» στην αίσθηση και στην πληροφόρησή του- και τα φρένα δεν προβληματίζουν, συνδυασμός που σε ενθαρρύνει να ανεβάσεις ρυθμό σε μια διαδρομή με στροφές. Εκεί το Symbioz δε θα δυσανασχετήσει και θα ανταποκριθεί χωρίς έντονη κλίση, στοιχείο που συμβάλει στη σταθερότητα και στον αποτελεσματικό έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος.«Κουβαλώντας» περισσότερα χλμ./ώρα από όσα πρέπει μέσα στη στροφή και σε συνδυασμό με «πράσινη» γόμα των ελαστικών, η υποστροφή θα έρθει σχετικά νωρίς, όχι όμως απρόβλεπτα και χωρίς ελεγχόμενη εξέλιξη.
Το Renault Symbioz δε θα δυσανασχετήσει στις στροφές και αν κινηθείς με σβέλτο ρυθμό θα ανταποκριθεί χωρίς έντονη κλίση, στοιχείο που συμβάλει στη σταθερότητα και στον αποτελεσματικό έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος.
Στην πόλη από την άλλη το Renault Symbioz είναι ευκολοδήγητο και παρότι το τιμόνι δεν «κόβει» πολύ ελίσσεται με ευκολία, ενώ ευπρόσδεκτη είναι φυσικά η σχεδόν ανεπαίσθητη εναλλαγή ηλεκτρικής και βενζινοκίνητης λειτουργίας, αν και σε έντονη επιτάχυνση μπορεί να γίνει εμφανής κάποια υστέρηση. Τέλος, τα 169 χλστ. από το έδαφος είναι οκ για τις κακοτοπιές, ενώ υπάρχει και ρεζέρβα ανάγκης ώστε να μην υπάρχει φόβος να παλεύεις με αφρούς αν κινηθείς σε έναν πατημένο χωματόδρομο και πληγώσεις κάποιο ελαστικό.