ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Στο πνεύμα της «γαλλικής σχολής»

1.013 Επισκέψεις στο άρθρο (2/7/2025)
«Κουβαλώντας» περισσότερα χλμ./ώρα από όσα πρέπει μέσα στη στροφή και σε συνδυασμό με «πράσινη» γόμα των ελαστικών, η υποστροφή θα έρθει σχετικά νωρίς, όχι όμως απρόβλεπτα και χωρίς ελεγχόμενη εξέλιξη
2 Φωτογραφίες »

«Κουβαλώντας» περισσότερα χλμ./ώρα από όσα πρέπει μέσα στη στροφή και σε συνδυασμό με «πράσινη» γόμα των ελαστικών, η υποστροφή θα έρθει σχετικά νωρίς, όχι όμως απρόβλεπτα και χωρίς ελεγχόμενη εξέλιξη.

Το νέο Renault Symbioz  παρουσιάζει μια εξαιρετικά ισορροπημένη συμπεριφορά με την απλή αρχιτεκτονικά, αλλά «καλοκουρδισμένη» και αποτελεσματική ανάρτηση (McPherson εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω) να λειαίνει αποτελεσματικά τις περισσότερες λακκούβες και κακοτεχνίες. Έτσι, μαζί με την προσεγμένη ηχομόνωση και την πολιτισμένη λειτουργία του υβριδικού συστήματος, συμβάλει στην αξιόλογη ποιότητα κύλισης, χωρίς μάλιστα «εκπτώσεις» στην σταθερότητα του συνόλου. Τα καθίσματα στηρίζουν σωστά, το τιμόνι είναι ακριβές -αν και χωρίς «βάθος» στην αίσθηση και στην πληροφόρησή του- και τα φρένα δεν προβληματίζουν, συνδυασμός που σε ενθαρρύνει να ανεβάσεις ρυθμό σε μια διαδρομή με στροφές. Εκεί το Symbioz δε θα δυσανασχετήσει και θα ανταποκριθεί χωρίς έντονη κλίση, στοιχείο που συμβάλει στη σταθερότητα και στον αποτελεσματικό έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος.«Κουβαλώντας» περισσότερα χλμ./ώρα από όσα πρέπει μέσα στη στροφή και σε συνδυασμό με «πράσινη» γόμα των ελαστικών, η υποστροφή θα έρθει σχετικά νωρίς, όχι όμως απρόβλεπτα και χωρίς ελεγχόμενη εξέλιξη.


Το Renault Symbioz δε θα δυσανασχετήσει στις στροφές και αν κινηθείς με σβέλτο ρυθμό θα ανταποκριθεί χωρίς έντονη κλίση, στοιχείο που συμβάλει στη σταθερότητα και στον αποτελεσματικό έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος.
2 Φωτογραφίες »

Το Renault Symbioz δε θα δυσανασχετήσει στις στροφές και αν κινηθείς με σβέλτο ρυθμό θα ανταποκριθεί χωρίς έντονη κλίση, στοιχείο που συμβάλει στη σταθερότητα και στον αποτελεσματικό έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος.


Στην πόλη από την άλλη το Renault Symbioz είναι ευκολοδήγητο και παρότι το τιμόνι δεν «κόβει» πολύ ελίσσεται με ευκολία, ενώ ευπρόσδεκτη είναι φυσικά η σχεδόν ανεπαίσθητη εναλλαγή ηλεκτρικής και βενζινοκίνητης λειτουργίας, αν και σε έντονη επιτάχυνση μπορεί να γίνει εμφανής κάποια υστέρηση. Τέλος, τα 169 χλστ. από το έδαφος είναι οκ για τις κακοτοπιές, ενώ υπάρχει και ρεζέρβα ανάγκης ώστε να μην υπάρχει φόβος να παλεύεις με αφρούς αν κινηθείς σε έναν πατημένο χωματόδρομο και πληγώσεις κάποιο ελαστικό.

Σελίδα 1Δοκιμή: Renault Symbioz E-Tech 145 PS | Υβριδικό SUV για… συμβίωση
Σελίδα 2Διαστάσεις, σχεδίαση, εξοπλισμός
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Πολύ ποιοτικό και πρακτικό, αλλά με στενή καμπίνα
Σελίδα 4Κινητήρας-Κατανάλωση: Κινείται σβέλτα, καίει μόνο 5,5 λτ./100 χλμ.
Σελίδα 5Στο δρόμο: Στο πνεύμα της «γαλλικής σχολής»
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ford
ford
OPEL